![]() |
HULP aub
wie helpt mij?
Ik moet profielen kiezen,voorkeur gaat naar N&Gmaar.. Ik ben beter in de C&M vakken, vind ze miss iets leuker. Ben niet goed in de N&G vakken, ga net met magere 6jes over, maar ik zou N&G kiezen omdat je daar later een ruimere keus mee hebt. Maar dan riskeer ik wel blijfen zitten of miss eindexamen niet halen..? Je kan niet zo makkelijk op mijn school overspringen van het een naar het ander. Maar als ik C&M kies heb ik altijd het gevoel,wat als ik toch N&G had gekozen.. It drives me crazy wie kan mij helpen???? |
Nouja ik zou altijd voor een natuur profiel kiezen, maar als jij zelf nu al moeite hebt met natuurkunde, wiskunde en scheikunde en dan ook nog eens de vakken niet leuk vindt, moet je je toch eens afvragen of je later echt iets met deze vakken wil gaan doen. Wat je in jouw geval misschien beter kan doen, is wiskunde b in je vrije deel nemen. Je zult er misschien wel voor moeten werken, maar het houdt wel meer mogelijkheden open.
|
Als je 'blijven' niet kunt spellen zou ik maar voor C&M gaan.
Dit is serieus bedoeld trouwens. Oh, en dit hoort in S&S en niet EV. |
Citaat:
|
Citaat:
@lauke: Je mag niet op verschillende fora een topic over hetzelfde onderwerp plaatsen, aangezien dat neerkomt op crossposting, wat niet is toegestaan. Een van beide topics dient dus te worden gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |