![]() |
Hitman: Blood Money
http://www.coolshop.dk/catalog/image...56-forside.jpg
Laat ik dan maar de tweede zijn die hier een topic over begint. Het is echt een fantastische spel met helaas een aantal bugs. De graphics zijn verbeterd maar geeft nog steeds dezelfde sfeer en look als de rest van de serie. Alleen bij blood money is de sfeer zelfs nog versterkt. http://image.jeuxvideo.com/images/pc/h/i/hibmpc001.jpg De mappen zijn erg goed verzonnen en zien er heel erg goed uit. Voor de mensen die hem ook willen kopen: Let op, je hebt een flinke PC voor nodig (tenzij je het op een console speelt he :p) Er zijn erg leuke nieuwe features toegevoegd waaronder het gijzelen van iemand, maar uiteindelijk zal je dat nooit gebruiken als je voor de silent assasin titel gaat. http://www.gamezoom.ru/zoom/hitmanbl...s/shot1big.jpg Sound bug: Mocht je game crashen en gebeurd dit voornamelijk bij het 2e level (opera) dan kun je het beste de sound hardware acceleratie uitzetten of beperken tot basic. Dat kan je doen door dxdiag in te typen in je uitvoeren (run) scherm. Dan bij het tabblad sound kun je het aanpassen. Patch: Installeer ook meteen patch 1.2 kun je gewoon overal downloaden. Zijn er ondertussen nog meer fans die het spel al hebben? |
Hmm ik heb hitman: blood money een tijdje geleden geprobeerd; het was de eerste keer dat ik een hitman spel speelde omdat ik veel goeie geluiden hoorde van 't spel.
Maar toen ik 't speelde, kon 't mij niet bekoren; ik vond 't vrij snel saai worden en kwam niet in 't verhaal; grafisch was 't wel aardig, behalve dan het soms wat enorm scripted overkomen van bewegingen. |
ik heb hem ook voor de 360. Ik heb hem gekocht omdat ik helemaal weg was van het voorgaande deel Hitman: Silent assasin
Dit deel kreeg ook overaal hoge cijfers. Maar t.o.v het voorgaande deel is dit deeltje heel wat minder. Sommige levels zijn iid heel boring en het is allemaal te voor de hand liggend, makkelijk gemaakt. Wat in HM:SE helemaal niet het geval was. Het blijft wel een vermakelijke game, maar ik had veel meer verwacht....... |
De graphics zijn wel heel nice op die screens.
Eens kijken of de rest ook zo goed is. |
ff oud topic ophalen.
Vind het een leuk spel... Af en toe gewoon lekker iedereen afknallen en toch door een level lopen. |
Hmm, ik heb het nog steeds niet gespeeld. Staat nog wel op het verlanglijstje, ik heb alle voorgaande delen van voor naar achter uitgespeeld.
|
Heb het gekocht, maar geruild toen bleek dat ie niet goed wou draaien op mn desktop (ook al voldeed die ruimschoots aan de aangeraden specs).
Da's toch jammer want de voorgaande delen waren erg vet. |
Geweldige sfeer (y)
Maar! Uiteraard niet beter dan Splinter Cell. |
hij valt tegen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vind ik dat ze ongeveer dezelfde sfeer delen.
|
Onderhand heb ik het uitgespeeld. Wat een knakeneinde zeg, een reeks die toch goede sfeer behoud op zo'n manier kapot schrijven. In het main menu vraag je je af wat ze gaan doen met het verhaal om wat je daar ziet (spoilerloos ;)) te voorkomen, en vervolgens gebeurd het domweg wel.
Het halen van silent assasin ratings is veel te makkelijk. Op een missie na waar ik besloot een doelwit voor z'n dop te schieten waar iedereen bij was omdat het anders een uur zou duren heb ik overal een SA rating voor. Nu dus nog eens proberen, maar dan met zoveel mogelijk geweld. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer je vanuit je HQ naar de zigeuner á la kermisbaas moet en je net uit je bootje bent gestapt, sta je toch wel even versteld van de graphics (die er dan 10x zo mooi uit zien ;)). |
Citaat:
|
Ik ben niet voorzichtig genoeg, mn rating is altijd terrorist of psycopath :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk na een paar levels alweer uitgekeken op de game
Het leuke is wel om iedereen om te leggen... Slaughter :evil: |
of proberen iedereen in het level om te brengen zonder dat iemand het alarm af laat gaan en zonder witnesses :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |