![]() |
Erg gevoelige borsten
Hmm, beetje raar verhaal dit, maar goed. Sinds een maand of twee z'n m'n borsten veel gevoeliger, tot het pijnlijke aan toe. Ineens doet het af en toe gewoon pijn als ik op m'n buik slaap. En ze lijken wat gezwollen - terwijl ik al jaren dezelfde cupmaat had.
Naar de dokter of niet? Het probleem is dat mijn dokter echt waardeloos is met vage klachten. Breek je been en het is een prima vent, maar 'vage vrouwenklachten' is het echt een hufter voor. En een andere zoeken is met wachtlijsten etc helaas onmogelijk... |
Stress, vermoeidheid, ziek geweest, zwanger?
Zou allemaal mee te maken kunnen hebben, ik zou niet per se naar de dokter gaan, maar zelf even nagaan waar het vandaan zou kunnen komen en dan pas iets ondernemen. Misschien kan je in je eigen leefpatroon ofzo terugvinden waarom je last zou kunnen hebben. |
Citaat:
Ik kan me niet echt een duidelijk begin herinneren, eerst dacht ik dat het onderdeel was van m'n cyclus (hoewel ik dat nooit zozeer gehad heb). Nu is het al zo lang dat ik me er toch een beetje ongerust over begin te voelen. |
Met de pil begonnen?
Het kan zo veel zijn... :o |
Citaat:
En inderdaad met vage klachten heb je niet zoveel aan, kan je huisarts niets mee, maar jij zelf ook niet neem ik aan. |
Bij mij kwam het door de pil, maar dat viel me pas op toen ik daar weer mee gestopt was...
|
Citaat:
|
ik heb al meer als een jaar een Mirena spiraaltje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |