![]() |
Sensation 2006
Wie gaat er naar Sensation White? (y)
Wat vinden jullie van de muziek daar? :confused: Ik ga niet, geen kaarten, maar ga via schijnbaar een dochteronderneming van ID&T kijken op www.zapperz.nl Daar wordt het ook live uitgezonden (y) :D |
Omg, where's the fun in that.
Ik ga naar Black. |
Ik hoorde dat AMPT op black komt, maar kan het nergens vinden. Kan iemand dat bevestigen of vergis ik me gewoon met dat hiphopproject van Rob Gee?
|
Ik waarschijnlijk naar Black, even kijken of ik geld kan vinden ;)
|
Clown van slipknot doet ook mee met Rob Gee hahah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie je nou wel die wereldjes liggen niet zo ver uitelkaar als dat iedereen denkt, als het maar hard is!!
|
kankerslecht man echt...die nu-metal riffs...die teksten :D :D
maarja zal wel goed losgaan daar op sensation n00b |
Sensation White is een kut-feest. Tenminste, vorig jaar viel het zwaar tegen (muziek + soort publiek). Ga ik echt niet meer heen.
Ik ga wel weer naar Black dit jaar. (y) Wordt weer het derde achtereenvolgende jaar. Voor de geïnteresseerden, dit zijn de line-ups: White: Roog & Erick E Steven Angello Megamix David Guetta Ferry Corsten Sander Kleinenberg Benny Rodrigues Black: Kai Tracid Zany Technoboy Megamix Darkraver :( The Prophet Showtek Catscan |
Citaat:
|
rob gee z'n myspace zegt
Jul 8 2006 8:00P SENSATION BLACK / AJAX ARENA AMSTERDAM Jul 22 2006 9:00P JUDGEMENT DAY/ ROOM AT THE TOP BATHGATE, SCOTLAND Aug 12 2006 8:00P STREET PARADE ZURICH Aug 25 2006 10:00P MEGARAVE-PEPPERMILL HEERLEN |
Site van Sensation geeft aan dat Rob Gee met Kurtis Blow komt.
|
Echt kankerslecht dat Ampt.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik van de muziek daar vind? Nja, van white dus niet zo heel bijster interessant :p |
ik wou graag naar black...dus als iemand zijn kaarten nog kwijt wil??
|
Ik wacht nog een jaar en dan ga ik naar de Black editie :) (y) .
|
ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer :o
|
Wat een kutlineups (n) Ik mis sowieso Yoji :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://koopjes.marktplaats.nl/hobby_...BhBLr4%3D&df=1 als dit werkt. anders kan je me PMen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister na het stappen nog de laatste uurtjes van White bekeken. Het was echt saai. (n) Al beleef je het achter je PC met een brakke kop natuurlijk anders dan als je daar in de Arena staat. Maar ik vind dat Sensation White met het jaar slechter wordt. In overzichtsshots stond 80% van de mensen ook stil, terwijl het toch echt een dance event is...
Iemand nog die naar White is geweest en wat vond je ervan? Wat is eigenlijk het thema dit jaar? Kon het er niet echt uithalen vannacht/vanmorgen. Volgende week Black. :)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW: Heb gelezen dat Tiesto afgelopen zaterdag een verrassingsact was bij Sensation White, draaide daar een half uurtje. Jammer genoeg weer te commercieel, maja dat is Sensation... |
Citaat:
Klopt, Yoji brengt ook te weinig nieuwe zooi uit, tussen 2004 en 2005 heeft hij ook niet zoveel uitgebracht, vandaag de redelijk gelijke sets. Luna en Dana mochten van mij ook komen. Boeiend dat ze al zijn geweest, ze zorgen voor een spektakel en dáár komt iedereen voor. Mensen komen juist voor die grote namen, en tsjah, als die niet meer komen hebben veel mensen een negatief beeld van Sensation. Maargoed, misschien volgend jaar(y):) |
Citaat:
thema was/is dromen, waarschijnlijk wordt black iets van nachtmerries ofzo.... Nog 4 nachtjes :cool: Citaat:
|
Citaat:
Luna en Dana zijn ook altijd leuk op Sensation, voor mij hadden ze er ook wel weer mogen staan, maar ook zonder hun zal het zaterdag wel super worden. :) |
Citaat:
|
Inderdaad, Rob Gee is ook geboekt. Ook al is het maar een half uur... ik denk dat het net zoals als Tiesto moet voorstellen, een korte "verrassingsact", maja, wat je een verrassing voelt als het al in de time table staat. :s
Definitieve line-up voor komende zaterdag: 23:00 Kai Tracid 0:00 The Prophet 1:00 Showtek live 1:45 MEGAMIX 2:15 Darkraver en MC Villain 3:15 Rob GEE and Kurtis Blow 3:45 Zany 4:45 Technoboy 5:45 Catscan |
jeeetje kai tracid als als eerste, dat leek me juist het leukste.
|
Showtek & Catscan :) (y) .
|
give me a break.
|
http://www.klim.co.nz/images/lettering/break.gif alsjeblieft.
|
*gaat rond 2.15 maar 's een kijkje nemen bij de VIP-ruimtes* geen zin in the Darkraver...
|
*stoer*
|
Citaat:
Is toch midden in de nacht ergens, prima moment om ff een hapje te gaan eten en om even op de tribune te rusten en je op te laden voor Zany, Technoboy en Catscan. (y) |
Iemand Kaartje Kopen Voor Black Want Ik Moet Hem Echt Kwijttt..
|
Zo, we zitten alweer op de helft en er is daarstraks een vechtpartij mainstage geweest na een soort rockoptreden. Een man kwam het podium oprennen en sloeg een van de artiesten neer, waarna een vechtpartij uitbrak. Daarna werd de Megamix ingezet.......Tiswa:P En nu is de Darkraver al bijna drie kwartiertjes heerlijk bezig :) Wat een feestje :D (y)
|
rob gee... dat was toch van XTC U got what i need?
e nmet zig & zag op MTV http://upload.wikimedia.org/wikipedi.../Zig%26Zag.jpg |
Citaat:
|
|
kansloze, bekrompen gasten daar. wel even kansloos om met zijn 5-en op een gast in te gaan staan trappen.
|
hehe nog een http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2...54b/index.html met geluid. Die vent kan nog gewoon vrolijk rondlopen, dus het viel wel mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |