![]() |
goede verfilming voor engels
Ik moet boekie lezen voor engels, en daar spreekbeurt over houden, maar daar heb ik geen zin in dus ga ik maar een verfilming kijken.....
Wie kent er een boek dat een beetje leuk verfilmd is (dus waarvan de verfilming zogoed als hetzelfde is als het boek zelf) en die ik in de videotheek kan vinden? tnx+grz duracekonijntje |
Mag je ook boeken van Stephen King? 'T is geen horrorverhaal! Je kunt dan The Shawshank Redemption huren.
|
zo'n standaardboekje: 1984 of animal farm, beiden van George Orwell
of pearl harbor? Al schijnt het boek heeel anders te zijn dan de film http://forum.scholieren.com/confused.gif bridget jones' diary hebben ze bij ons in de klas veel gelezen en gekeken... |
Volgens mij zijn de meeste boeken van Roddy Doyle wel verfilmd.
|
Citaat:
Ik bedoel, ik ben een keer naar een toneelstuk van medea geweest, en dat leek helemaal niet op het verhaal uit de oudheid... Dat is leuk als je ze gaat vergelijken, maar als je wilt doen alsof je het boek hebt gelezen, heb je daar nix aan... |
Kijk niet naar de film van Sense and Sensibility, die schijnt heel anders te eindeigen dan het boek, destijds was mijn hele klas erin getuind, behalve dan een paar...
Voor de rest weet ik niet echt welk boek goed verfilmd is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |