![]() |
Wat wordt de zomerhit van 2006?
Zelf heb ik er eerlijk gezegd nog geen een voorbij horen komen. Ik heb horen zeggen dat Gnarls Barkley met Crazy wel een kans maakt, maar dat vind ik niet echt zomers... :rolleyes: Wat vind jij?
|
ik vind niks sorry
|
Zal ik dan maar beginnen met de stomme grappen?
Burzum - Jesus' Tod Chain of Strength - True 'till Death Ook weer gehad :) (y) Ik doe niet aan seizoensmuziek, wat ik luister is niet seizoensgebonden. Desondanks, Boards of Canada met een zonnetje, wat vrienden en een biertje (y) Hits zou ik bij god niet weten, dat volg ik niet. |
Nelly Furtado - Maneater
|
Crazy is al een heel oud nummer, niet echt een zomerhit meer. Zal wel weer iets vaags worden, als dragostan di tei oid.
|
Mensen die zich daar druk om maken
|
Citaat:
|
ik weet het niet,
met een beetje geluk recyclen ze de ketchup song daar heb ik nou echt zin in deze zomer (y) |
|
Shakira - Hips don't lie
|
Citaat:
|
Tyskland.
Tyskland. Allt är förbi. |
Citaat:
l'Allemagne. Tout est passé. |
duidelijk showtime
|
pakito - living on video
of die nieuwe van do :( |
Citaat:
|
Die van Paris Hilton
|
In de lijn O-zone ligt dit wel http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1430512
Wat was vorig jaar nou eigenlijk de zomerhit? |
watskeburt dacht ik
|
oja natuurlijk
|
Citaat:
|
ik heb de hele zomer niks anders dan watskeburt gehoord, lijkt mij toch wel een overduidelijke zomerhit.
|
Citaat:
Watskeburt kwam uit in mei, maar werd pas begin juni opgepikt en is daarna nog lang blijven hangen. |
Booka Shade - In White Rooms naar wat ik gehoord heb ;)
|
Citaat:
|
Dat dweilnummer van Juanez? Camisa negra?
Ik hoor het iig té vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat pleuris spaans/marokkaans nr van khaled en een verdwaalde spanjaard
wat een vage combi btw en een kutnr maar dat zijn alle zomerhits |
Maurice uit Zevenaar - Kijk eens wat ik gekocht heb
|
Citaat:
|
Nou, nu weet ik iig zeker wat de nieuwe zomerhit is (Iig in Lloret de Mar); "Gebroeders Ko - Ik heb een boot!"
Opzich wel een lache nummer als je daar in zo'n feetscafe met z'n allen met 1 schoen in de lucht staat te schreeuwen en springen. :D Wat vinden jullie er nou van dat dit blijkbaar de zomerhit is geworden? |
Citaat:
en omdat jij dat vindt, is dat ook opeens de zomerhit geworden? Ik zou eerder toppertje zeggen |
Opzich komen de zomerhits heel vaak uit dit soort oorden, maar goed als jij het beter weet hou ik je niet tegen hoor. Je hoeft alleen niet zo bitcherig te reageren, danku
|
ik reageer niet bitcherig
het viel me alleen maar op |
ik vind het zelf buttnummers maar overal waar ik kom word "boten anna" gedraait of dat nummer van muziekvirtuoos tropical danny....
beide wel zomers tho' |
zomerhits (n)
|
Spice Up Your Life.
|
een toppertje en een breezer ananas natuurlijk.
|
Citaat:
|
Ontopic: Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Francisco (y) :o
|
Citaat:
|
Hopelijk iets van Christina A.
|
Citaat:
alle kutnummers zijn altijd de zomerhits. |
Tim Toupet - du hast die haare schon