![]() |
YAY! Nutteloze en minder nutteloze aanwinsten!
Ik heb gisteren Diablo II en Diablo II:Lord of Destruction besteld. Ik had 'm al, maar die tweede bestel ik voor een vriend en voor die eerste krijg ik een gameboy met zeven spellen. <3
En jij, beste makker des Internets? |
ik krijg een pmc100 van philips
http://img20.imageshack.us/img20/9255/pmc1008vl.jpg |
Citaat:
|
Lichtblauwe allstars
Bootschoenen? voor 5 euro bij de Scapino lal. :bloos: 2 shirtjes H&M. 1 broek. |
Citaat:
|
ik heb schoenen met eneurm hoge hakken gekocht voor mn gala morgen en ik heb ze nu zo'n 10 minuten aan (OM TE TRRRAINEN) en ze doen nu al tyfuspijn. dat wordt wat morgen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu wilde je zeggen 'beide' he, AHAHA, ik ben je voor. |
een soort van vriendje denk ik. :bloos:
|
Nintendo Ds Lite, jawohl. En net een Ah appeltaartje. :)
|
Citaat:
|
- VAKANTIE <3
- gebak met koffie - veel cijfers waaronder een 7,1 van wiskunde en vier 5en ofzo. - nog wel een fucking goed rapport. (y) |
dvd, the edukators<3
dvd, motorcycle diaries speakers voor mn discman ketting met n groene vlinder van kristal, kadoo van mn bebe. gestreept jurkje |
- zwart jasje
- bruine broek voor 12 euro :confused: :) - zwart hemdje - conceiler - eyeliner - visjes voor het aquarium <3 |
-DVD The Good, The Bad And The Ugly Special edition, te lang niet gezien op tv dus gekocht.
-Boodschappen. |
Citaat:
Cheapie fm sounds enzo (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
24 blikken cola bij de Maxx voor 3,50 en een harde pet bij de Action voor 0,70
|
Citaat:
ah. |
Citaat:
PS. Hier, een stuk verjaard badmintontuig, speciaal voor jou (y) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/1/11/Rack.gif [edit] vier minuten inmiddels huhu |
Citaat:
"- veel cijfers waaronder een 7,1 van wiskunde en vier 5en ofzo. - nog wel een fucking goed rapport." ik had dus in de toetsweek niet zo goed gescoord. maar m'n rapport is wel heel goed (y) |
Ik heb vakantie (wel niet aangeschaft, maar toch...)
|
een kaartje voor obituary vanavond in deventer gereserveerd :cool:
|
|
fiona apple - extraordinairy machine
itunes musicstore is verslavend uu |
ik heb geboden op een jurkje op ebay en een paar laarsjes op marktplaats, verslavend :mad: !
|
banaan
peer 2 kiwi's 1 voor mij, 1 voor otis :) |
Citaat:
|
Citaat:
en ik sta ook de hele dag in die elegante pose \0/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe broek (alweer) van kuyichi :bloos: "sweetheart"
|
Een luxe diner?
Kostte iig wel veel geld :mad: |
capppuchino,
wit met blauw gestreept overhemd, m'n rijbewijs THEORIE (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
ik heb geen aanwinsten volgens mij :o edit: toch wel! een gebroken teennagel omdat mn moeder er op is gaan staan :( |
een plakboek
|
Nokia N70 met t-mobile abbonement
http://istari.dyndns.org/wp-content/nokia-n70.jpg ik word fotograaf :rolleyes: |
Citaat:
Hippie! |
Citaat:
zometeen even zo'n fijne PONCHO op de kop tikken :) safe sex jeweet |
nieuwe spijkerbroek
2 boeken voor op vakantie |
propedeuse !!!!!!!!
:cool: :cool: (y) :) |
Ik heb nieuw:
- Zwart zomerjasje ( de binnenkant heeft een tijgerprintje :D) - Spijkerbroek - Zwart wit gestreept Vestje - Wit shirtje met zwarte sterretjes (Y) - Groen shirtje met zwarte streepjes - Ander kleur groen shirtje zonder mouwen - Simpel zwart shirtje Het ergste is dat ik eigenlijk niets zou kopen :bloos: |
sultana hartig
|
een pet
boek over filmkostuums :cool: en daarbij twee flutaanwinsten want het was 3 halen 1 betalen tarot kaarten :confused: B roman |
Citaat:
|
een potje b12 vitamientjes :)
|
boekskes:
Reload Nylon vreten: bak Lasagna verde bak Chili con carne bak Penne met tonijn (AH) |
Ik heb gisteren een album van jack johnson gekocht,In Between Dreams, en het album van Corinne bailey Rae en een boek met de o zo orginele titel 3 vriendinnen 1 fruitige zomer. De uitgeverij Fontein is niet zo creatief met het vertalen van titels van boeken, valt me op.
|
DVD Eternal sunshine of the spotless mind
2 shirtjes van Zara strandhanddoek riem gekregen (y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |