![]() |
Trein vanuit Portugal?
Van de zomer ga ik naar Portugal op vakantie met de auto, maar moet ik waarschijnlijk eerder terug. Weet iemand of er een trein gaat vanuit Lissabon en hoe en waar ik daar kaartjes voor moet regelen? (Website?) Of weet iemand nog een andere (goedkope) manier om terug te gaan? Bus ofzo? En hoe ik dat dan moet regelen?
Is iemand wel eens op deze manier naar Portugal geweest? Beviel dat? Waar moet ik rekening mee houden? Wat zijn de kosten ongeveer? Hoop dat het hier goed staat en dat iemand een antwoord weet. Alvast bedankt! |
trein, beste planning gaat volgens mij via de deutsche bahn (alleen kosten worden hier niet genoemd helaas, misschien NS internationaal bellen? die kunnen trouwens ook kaartjes voor je regelen, geloof ik)
bus, bijvoorbeeld met eurolines om je op weg te helpen.. |
Kun je niet een goedkope vliegmaatschappij zoeken? easyjet of ryan air?
|
Citaat:
Voor de prijs moet je niet met de trein gaan, maar met een 'lowbudget carrier', zoals dat genoemd wordt. |
Dank jullie wel. Ik ga eens kijken!
|
*late opmerking* vliegen is waarschijnlijk vele malen goedkoper, sneller, comfortabeler. Dus ik zou het advies van Pierreke opvolgen.
|
Veel goedkope vliegmaatschappijen vliegen niet op Lissabon (zegt mn pa). En Faro en de Algarve is vrij ver weg. Dus dat is een beetje het probleem...
|
Hmm en op Barca? misschien alsnog de moeite waard om vanaf daar te vliegen. En al heb je geen goedkoop ticket denk ik dat het misschien goedkoper is dan het ander OV. Het is in ieder geval waard om te proberen.
|
Waarom vlieg je niet gewoon op Faro?(en niet naar lissabon om dan weer naar Faro/Algarve te reizen) Die plaats is bekend genoeg en er gaan echt wel van die 20 euro vluchten heen, net als naar barcelona, rome, etc
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |