![]() |
Orange
Ik heb sinds kort een orange abonnement.. Op internet staat dat je een smsje krijgt als je bundel op is.. maar moet je dat niet eerst instellen ofzo? En kan ik ook gratis opvragen hoeveel tegoed ik nog heb?
|
Ik krijg alleen een smsje als mijn smsbundel bijna op is. Zo kreeg ik van8 een smsje om 5.30 dat ik nog maar 5 smsjes in mijn bundel had.
Dit smsje krijg ik automatisch en voor mijn overige tegoed bel ik eigenlijk :) En dat kan je doen bij Saldo en Rekening informatie (staat automatisch in je telefoon/op je sim), ik weet het nummer nu niet uit mijn hoofd. |
Heeft orange nou btw prepaid van 10 euro?
Ik hoorde het laatst op de radio, maar nergens hadden ze die kaarten lol. |
Citaat:
|
Je kunt 1244 bellen om je abo. tegoed op te vragen :)
Daar moet je dan een pincode voor instellen eenmalig... Ik krijg een smsje als m'n bundel op is, maar ik weet niet meer of ik dat toen in heb moeten stellen :o |
Citaat:
|
Als je dat nummer belt op met kaart op te waarderen, krijg je zo'n blablaverhaaltje over procenten meer beltegoed, bij 10, 20 en 30 euro. Ik heb alleen ook nog nooit ergens die 10 en 30 eurokaarten gezien.
|
Citaat:
|
Ik heb dat ook en bij mij stond het automatisch aan.
Ik vind het overigens vreemd dat er hier ook iemand roept een sms en belbundel te hebben bij Orange (zo komt het in ieder geval op mij over) omdat Orange bij mijn weten alleen volledige bundels aanbiedt. Dwz bellen en smsen uit een bundel. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn allerlei nieuwe bundels/tarieven. Ik had namelijk 32.50 > 300 smsjes per maand (dat is 18,-) en dan buiten mijn bundel ook nog 0.06 cent ofzo. Nu moet je buiten je bundel ook een hoger bedrag gaan betalen met die nieuwe bundels. |
Citaat:
|
ik werk bij orange call center
en er is veel veranderd in korte tijd en wij moeten het maar bijhouden kijk op de site als je er meer van wil weten maar bijna alles wat je wil regelen moet via ons gebeuren, de klantenservice, maar tegenwoordig kan het ook via internet (gelukkig maar) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je contract afloopt is het gedaan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |