![]() |
Thursday en meer @ Taste Of Chaos
Dinsdag 31 oktober in de 013
www.tasteofchaos.com Thursday Underoath Taking Back Sunday Senses Fail Saosin Parkway Drive Anti-Flag Helaas (nog geen?) headliner club show, maar goed beter dan niks toch! Al is Taste Of Chaos gaar want dan krijg je 30 min per band ofzo en ook nog eens in de gare 013.. (n) |
(y) ga ik zeker heen
|
komt ook in de melkweg.
|
Citaat:
|
Tof. Waarschijnlijk ga ik wel.
Maar beter komt Thursday ook nog met een eigen show (Y) |
Citaat:
|
ben er denk ik wel hoewel die show vorig jaar in duitsland echt een flop was wat een kutzaal was dat
|
thursday en underoath zijn wel tof, ik laat het van de prijs afhangen
|
thursday en senses fail wil ik misschien wel zien... maar ik vermoed dat de entreeprijs vrij hoog ligt..
|
Citaat:
|
Hmm ga misschien wel, naar Melkweg dan
|
ik dacht dat darkest hour ook speelde. of was dat iets anders?
|
"Taste of chaos", hihihi.
|
hmm wie weet
|
Wellicht aanwezig, Thursday wil ik nog wel een keer zien (y)
|
thursday (Y) ik ga waarschijnlijk wel
|
niet echt heel spectaculair. voor een halfuurtje thursday ga ik niet helemaal naar 013.
|
Ik ga (y)
|
Citaat:
|
ik zie het tegen die tijd wel weer,underoath en thursday wil ik beiden eigenlijk wel een keer zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he deconstruction in augustus? is dat nieuw?
|
blijkbaar, wel rare combinatie bands: pennywise, thursday, bouncing souls..
|
ohh maar als de bouncing souls er zijn ben ik er ook!
|
dan ga ik in tilburg,28 augustus is radiohead.
|
Citaat:
|
overduidelijk aanwezig (y)
|
Citaat:
|
iki heb besloten dat ik naar de 013 ga. (y) .
|
Citaat:
Dus eigenlijk moet de topic titel en first post even gewijzigd worden. Ze staan in elk geval 100% zeker in de Melkweg 28 augustus. |
Citaat:
maar goed ik wil sowieso underoath zien en dan ga als thursday niet komt (en waarschijnlijk sowieso) naar de show in de melkweg. |
Ik ga dit een beetje splitsen, dus dit topic blijft over Taste of Chaos en zometeen is er een andere over de Deconstruction.
|
als ik nu wat tik over zowel taste of chaos als deco in 1 post, waar ga je em dan zetten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |