![]() |
RPG'ers opgelet
Ooit gehoord van Ragnarok Online?
jah, dat is zo een online betaal spel... Gelukkig is er een server die gratis is en bijna alles hetzelfde heeft! Ik had um laatst gevonden. alleen, er zijn nog zo weinig mensen. dus dacht ik, ik zoek wat meer mensen. het is volledig legaal om te spelen (ik heb het nagecheckt.) dus , wil jij een leuk spel, en toch niet er elke keer voor hoeven te betalen? Soulless RO |
Ben nu aan 't loaden van die site.
|
Tis egt een vet spel :D
|
private server? mag niet eh
|
Citaat:
|
Ja jaa, iedereen weet het nu wel.
|
|
ik heb ook op dat GGC (Genessis RO) gespeeld... het is in mijn ogen erg slecht, Soulless RO is echt super!
Citaat:
http://sayne.no-ip.info/ro/screenshot/RO000.jpg |
Citaat:
|
Soort van, maar veel betere beeld en gameplay. meer items, monsters en veel geavanceerder.
|
Citaat:
Zal het wel proberen zo. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En naar doe lelijke equip kijken? never!
|
Citaat:
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...ets/index.html En dit is heus niet lelijk |
Citaat:
Ragnarok online is wel leuk, maar na 10 minuten toch wel heel vervelend. |
Ik ben een orc, wil je met me dansen?
Oftewel, WoW owned... Ragnarok is natuurlijk ook goed, daar niet van. Maar toch, WoW vergelijken met een ander spel mag niet. |
Citaat:
|
Uber lelijk spel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Ragnarok Online sinds de beta in 2002 tot eind 2005 gespeeld, het is best wel verslavend ook al is het eigenlijk alleen maar lvl grinden .
Vooral de diversiteit van de job classes vond ik geweldig, er zijn zoveel builds per job class, voor PvE/PvP/WoE doeleinden. En natuurlijk dat je je hele armor en weapons kan customizen met allerlei kaarten die bepaalde stats verhogen of je een bepaalde ability geven. Het enige minpunt is dat kaart hunting zo ontzettend lang kan duren. Drop rates van 0.01%. Ik kan mij nog herinneren dat ik 3 kaarten nodig had voor in mijn wapen en dat ik gewoon 4 weken lang gemiddeld 6 uur per dag die monsters heb zitten killen. Met de juiste build en armor/weapons had ik veel plezier in de pvp arena. :p Zo af en toe mis ik mijn TSS/Snap monk wel een beetje. :p ;) Nou maar hopen dat ooit de beta van Ragnarok Online 2 verschijnt. Dan ga ik het zeker weer oppakken, alleen lijkt me de overgang van 2d naar 3d dan weer wat minder, het verliest zo zijn charme. |
Citaat:
|
Ragnarok....Dat heb ik 2 jaar geleden een kans gegeven, maar daar raakte ik snel op uitgekeken.
|
is dit geen reclame?
|
Citaat:
Maargoed, iemand uit mijn klas draait/draaide een server hiervoor, alleen ik kon het om een of andere scheve reden niet spelen. Iets met @home werd mij verteld. |
als je bij diablo een specifiek iets wilt krijgen ben je wel ff bezig ja, maar je hebt alle bossen van 1 difficulty lager zo af en die laten toch behoorlijk wat vallen hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |