![]() |
KoOlste bandnaam
zet de koolste bandnamen die je kent hierbij
|
left hand cheater :D
ehm... die van die schapen in mogolië hoe was die ook alweer? |
kvin heel veel bandnamen kewl eigelijk
incubus, a perfect circle, thievery corporation, sneaker pimps :), celestial season, jamiroquai, my vitriol |
Citaat:
volges mij |
craddle of filth,children of bodom,spineshank,sepultura...
|
chicks on speed
|
Citaat:
|
E-Rect
:D |
Einsturzende Neubauten
El Tattoo del Tigre |
dreadlock pussy
|
Super Furry Animals
|
Dying Fetus en Morbid Angel klinken heel true
|
Wat is een mooie bandnaam? Tja.. Dat is moelijk. Laat ik eerst zeggen wat K*T 'band' namen zijn. 'Bryan Addams' enzo. Verdomme, de muziek word niet door 1 man gemaakt maar door meerdere mensen! Verdomme!
Oke, mooie namen vind ik bandnamen die maar weinig betekenen zoals. Ik kan niet tegen bandnamen met in de naam een zin of iets 'grappigs'. |
Pissing Razors [vooral et verhaal derachter :D]
Dark Tranquillity Vomitory |
Citaat:
|
dismember
asphyx desaster zemial joah das genoeg |
Green Paper Bag
Oblivian Lynyrd Skynyrd Man... or Astroman? Black Rebel Motorcycle Club |
My Dying Bride
Diary of Dreams Flowing Tears Godspeed You Black Emperor! Madrugada |
lagwagon
Groovie Ghoulies smashing pumpkins justin sane reel big fish |
Dr. Ring Ding & The Senior Allstars
|
the international noise conspiracy
iedereen zooo jotje |
Citaat:
|
anal cunt
agoraphobic nosebleed pig destroyer exhumed gorerotted bijna alles grind(core):d |
Trail of Tears
Theatre of Tragedy The Sins of thy Beloved Within Temptation Forest of Shadows My Dying Bride Moonspell Sonata Arctica en vast wel meer |
Sex Pistols, Deftones, KoRn, Rancid, Quash, Slipknot...........
hmzzzzzz, that's about it. en natuurlijk Vex Red. |
grandaddy
|
anthrax
|
anal blast
devourment vomit remnants jesus anal penetration fuck....i'm dead six feet under skinless sublime cadaveric decomposition gronibard suffocation terrorizer napalm death morbid angel warcorpse yattering gorguts blood duster angelcorpse behemoth antagony brodequin anata e.v.a |
nailbomb
|
als iedereen nouw eens zou zeggen waarom!!
|
Citaat:
ow jah. kwas anathema vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel waarom zou je: "Napalm Death" een mooie bandnaam vinden? Ik kan me dat niet voorstellen. Dus ik zou dan graag uitleg erover willen. |
Citaat:
|
soldableurkthal
Jesus anal penetration Stoma :cool:grindcore:cool: |
kvind No Use For A Name wel cool gewoon .. beetje zoals BZN, maar dan.. een leuke band!
|
Hoer
Neuk Big Dumb Face Anal Cunt Ja, dat zijn wel leuke naampjes. |
Citaat:
|
en natuurlijk
Molestor en intesterror :cool: |
Kutschurft
|
mooie namen
shurikn freeman akhenaton le 3eme oeil iam(imperial asiatic men) Common sense sully sefil carre rouge krhyme le roi talib kweli(weet niet meer de betekenis van talib maar het klinkt gewoon mooi) leuke namen NTM(nique ta mere) le rat luciano red hot chilli peppers mafia k1 fry(beetje speling= mafia africain) ps4 de la rime(psychatra de la rime) saiian supa crew(komt van die dragon ball z shit) starflam(omgekeerde van hun oude groep Malfrats) royce da 5'9(was zijn lengte geloof ik) Rohff(rhymer original hardcore flow fluit) alkoholiks booba(klinkt grappig maar vast niet zo bedoeld) Rat |
Candysuck
Bikini Kill Palooka's (!!) |
the sins of thy beloved
after forever the cranberries garbage crack regiment (lokaal bandjuh) guano apes hooverphonic letters to cleo within temptation |
Metallica - beetje oudheidtisering van metal
h2o - water, tis gewoon mooie formule Incubus - een geest die vrouwen pakt :) |
oja, en lokaal bandje The Shaggable Sluts :cool:
|
cancer division k3
|
Citaat:
Ik ga wel voor godspeed you black emperor!, Sugarcoma en The Shizit. (The Shizit komt trouwens van "this shit's it!") |
oh, en PitchShifter...
|
Wa zoude zegge van Fagets United!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |