![]() |
Wat is je voorspelling voor dit jaar????
Ik 'gok': Algemeen: Armstrong Sevilla Moreau Beloki I. Gonzalez de Galdeano Heras Leipheimer Laiseka Botero Kivilev ........ (wat denken jullie wat Virenque kan???) (wat is er met die val van Moreau aan de hand???) Sprint: Zabel Steels (als ie de bergen over komt) McEwen O'Grady Nazon Rodriguez (hoeveel sprintzeges zouden er dit jaar komen???) Berg lijkt me zoiets worden als het algemeen klassement met een paar verschuivingen en nog mensen als Virenque, Mancebo, en Zubeldia erbij.... |
weet er iemand waar k zo ff snel een overzicht van alle etappes kan vinden??
of een kaartje waar de hele route opstaat ofsow??? |
Citaat:
edit : in het Nederlands http://www.tourdefrance.nl/deze_tour/routes/index.html |
Armstrong pakt geel.
Zabel pakt groen. Of er moeten ongevallen gebeuren. Ik hoop dat Virenque een degelijke wedstrijd rijdt, dat Steels minstens een wedstrijdje kan meepakken, dat Verbrugge in het geel gaat rijden ( :p ), dat Domo betere resultaten behaalt dan vorig jaar (der zitten er maar 2 Belgen in die ploeg), dat Lotto hetzelfde als vorig jaar mag presteren,.... Als het maar een leuke en mooie toer wordt. |
Ik hoop dat Boogerd een goeie tour rijdt..en dat de Nederlanders een paar etappes winnen :) Armstrong zal idd wel weer winnen & Zabel de groene trui... berg valt niet echt te voorspellen.
|
Doet 'Zulle' ook mee? Want dan moet die winnen.
Waarom is de Tour wel leuk en normaal wielrennen niet? |
I. Gonzalez de Galdeano
krijgt geel zabel groen enne beloki bolletjes |
Citaat:
Mja ik volg de Tour ook wel meer dan andere wedstrijden.. t is toch de grootste ronde :) |
Citaat:
|
Armstrong geel, weinig "echte" concurentie, Pantanie geschorst, Ulrich doet niet mee.
Verder maar hopen op een etappetje, op dekker hoeven we dit jaar niet te rekenen, komt net terug van blessure :( |
hup lance weer geel, lijkt me duidelijk
hopelijk kan boogerd een bergritje pakken en komt leipheimer bij de eerste 10, voor de rest kunnen we van rabobank niet zo veel verwachten. De Nederlanders bij Domo en Lotto kunnen ook allemaal voor een ritzege gaan. Lomp trouwens dat Team Coast niet mee mag doen :confused: :mad: |
ik vind eigenlijk dat die cipolinie niet mee doet
maar ik kijk alle wedstrijden als ik er toch vallig op kom tijdens zappen |
Ik hoop niet dat Lance Armstrong wint. Want dat vind ik wel zo'n vervelende man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt eentonig, maar ik denk dat Armstrong weer wint of in ieder geval een goede kans maakt. In ieder geval zijn voorbereiding is niet slecht. Vorig jaar had-ie als directe concurrent Ullrich en die doet nie mee, het jaar daarvoor had hij Pantani als grootste concurrent en doet ook nie meer en als die zou meedoen hadk daar ook nie veel van verwacht.
En Boogie? Tja, ik denk wat minder dan vorig jaar... :( en wat pauper dat Lotz en Van Heeswijk nie mee moge gaan :mad: |
ik bedoel dat cipolinie niet mee doet dat het jammer is
weer een bagger zin maar ach :o |
Citaat:
|
Ik hoop ook dat lance niet wint, ik hoop op een nieuw talent en meer competitie.
Net zoals indurain van zijn troon werd verstoten |
Ik denk dat Armstrong weer gaat winnen, Zabel weer voor het Groen gaat en dat Botero de bolletjes pakt. Oscar Sevilla gaat hoog komen, de witte trui?? Enneh...waarom is Armstrong vervelend??Ik heb heel veel respect voor hem. Terugkomen na een zware ziekte en dan 3 keer de tour winnen.
Het nieuwe talent??Wie dan?? Sevilla??? |
boogerd in het geel (y) :p
|
Citaat:
|
Waarom is Lance een klootzak? Dat vragen jullie je af. Het antwoord!
In interviews is hij altijd arrogant en moet hij altijd laten blijken dat 't zo knap van 'm is dat hij teruggekomen is na een erge ziekte ('t is ook knap hoor). Hij laat Pantani winnen en zegt naderhand dat hij dat niet had moeten doen. Hij speelt altijd spelletjes met 't peleton. Net doen of ie moe is en dan opeens kei hard toe slaan. Dan kun je zeggen. "Dat is slim van 'm!" Ja, slim is't wel. Maar iemand van achteren aanvallen is ook slim. Penalty's versieren bij voetbal is ook slim. De kans dat je dan wint is vele malen groter. Maar dat is ook zielig. Sporten moet je winnen zonder toneel.. Gewoon op kracht.. En ga zo maar door.. Zulle, dat is nouw een toffr peer.. |
Rhinus: sport is harde business!!En daarbij Armstrong heeft gewonnen op kracht, was al 3 jaar de meest complete renner id tour, en ook verdiende winnaar.
|
Hij verdiende 't inderdaad om te winnen. Hij was de beste. Maar dan kun je nog een eikel zijn he :).
|
jij grappenmaker, Zulle toffe gast met benen van epo ja :rolleyes:
|
geld ook voor Boogerd toch?
|
Mijn tip:
Let op Addy Engels van Rabo... Die kan best een goed klassement rijden :D (verwijst naar zn prestaites in de ronde van Spanje, door bergop met de beste 5 lang mee te hebben gekund_ |
en niet te vergeten onze Levi ;)
|
Tourmanagerspel:)
www.leidschdagblad.nl/tourdekans Onderaan zit een Inschrijfknop, daarna vragen ze om een postcode, omdat ze alleen mensen die ze een abbonnement willen aansmeren:p;) willen hebben. Vul daar maar 2224SV in(postcode van mijn school:D ) Bij dat inschrijfformulier tik je bij woonplaats katwijk in Adres: Jan Evertsenlaan (willekeurig nr 2,4,6 enz) Postcode:2224SV Of: Bij dat inschrijfformulier tik je bij woonplaats katwijk in Adres: Nieuwe Duinweg (willekeurig nr 49, 51, 53 enz) Postcode:2224ED Dan onze Subleague!:) S.com Tour wachtwoord: tourdefran Allemaal meedoen!!!!!!!!! |
f1x0r3d mitros
|
kan alleen geen prijzen winnnen dan :/ :P
|
Mijn ploeg:
*knip* 14 Marc Wauters 15 Jens Voigt |
misschien leuker als je je ploeg (voorlopig) nog geheim houdt?
|
We kunnen ook hier mee doen: http://www.rondemaster.nl/
hoef je niet te liegen ed en kan je ook prijzen winnen (y):p |
Oke dan. :)
|
Welke toto doen we nou??? Zou toch wel leuk zijn dat we ons op een vastleggen.... Hij moet dan trouwens wel een subleuge hebben...
|
Citaat:
U roept maar welke wij gaan gebruiken als de officele s.com leage. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een subleauge aangemaakt op www.rondemaster.nl
Hij heet scholieren en t wachtwoord is lala :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ja, deze tourliefhebber doet ook mee.
o ja, heeft iedereen die meedoet dit gezien?? Door een technische storing zijn in de nacht van dinsdag op woensdag alle teams 'leeggegooid'. Controleer dus je team en pas het vóór de start van de proloog aan! René |
Goed, ik begrijp dat het de 2de is??? (rondemaster)
Hij lijkt me idd wel leuk, nu dat ik de spelregels heb doorgelezen... Je moet er denk ik wel iets meer bezig zijn dan met andere toto's.. |
Hoe schrijf ik me in voor een subleuge... ik kan ze alleen aanmaken denk ik... (tenminste dat staat er) Of moet ik uitgenodigd worden??
|
Citaat:
Eerst log je in, dan klik je op het tabblad leagues, en dan zie je, als je goed kijkt, aansluiten bij een league staan. Nou, daar klik je op, en dan, nou ja, daaar kom je wel uit. |
ik en mijn *kuch* papa doen mee :p
|
De Amfetamientjes zijn ook van de partij (y)
|
wel een ingewikkeld spel zeg :p en als je op vakantie bent midden in de tour: :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |