![]() |
Een ijzig afscheid, ik moet weer weg van jou,
Het verdriet van tranen brandt in mijn ogen, Mijn gevoel is alleen maar sterker geworden, De verwachtingen hebben m’n hart bedrogen. Het liefst wil ik je in mijn armen, Ik hoop dat je mijn liefde toelaat, Je krijgt alle tijd van de wereld, Als je maar niet zomaar weggaat. Ik zal je echt niet kwetsen, Laat me binnen je muren, Ik wil jou echt leren kennen, Ik blijf zolang je dat laat duren. Vertrouw je hart aan mij toe, Laat mij je liefde geven, Zodat we iets zullen bouwen, Blijvend ons hele leven… |
"laat me binnen je muren...Ik blijf zolang je dat laat duren"
:) mooi... Ik vind jou gedichten vaak (meestal?) heel erg vertellend, deze is daar een sterk voorbeeld van. Je bent steeds duidelijk enzo. Dat is niet negatief hoor :) dat is volgens mij gewoon een manier [edit] Je maakt me best nieuwsgierig naar jouw liefdes levens enzo [/edit] :cool: |
Citaat:
Citaat:
[edit] en ik ga vooral met jongens om, daardoor lijkt het misschien zo wisselend/opvallend of hoe jij het ook opvat... |
Citaat:
Ik hoef het ook niet te weten hoor, ik bedoel het ook helemaal niet negatief oid. IK vind het wel knap dat gedichten door inhoud en vaak ook door de manier/techniek die net niet genoeg vrijgeeft me zo nieuwsgierig maken :) |
Citaat:
|
Ik vind het soms een beetje te gerijmd over komen, maar opzich vind ik em wel aardig.
|
Ja, mooi. Duidelijk, loopt helemaal goed, helemaal okeej:)
xxxxx Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |