Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Neuk! - Het Podium, Hoogeveen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=143621)

Hukkie 29-06-2002 12:14

Zijn d'r meer mensen die er vanavond heengaan ?

Thutshui en ik zijn zeker van de partij :)

Entree: €6

jnieuwelaar 29-06-2002 13:02

eens kijken of ze ook nog hier in de buurt spelen.

MCH 29-06-2002 13:04

Me en wel 3 vrienden :D
The Silent Enigma komt ook.

Trouwens de helft van Neuk! kapt er mee :(
Maar ze gaan door! :)

MCH 29-06-2002 13:36

Ik hoop echt dat het een flinke chaos wordt vanavond :D

fucking hero 29-06-2002 13:40

fok ja!
hmz, misschien, heeel misschien.

als mn vriendin ook een avondje takkeherie aan wil horen.. :/

MCH 29-06-2002 13:45

Citaat:

poop schreef:
fok ja!
hmz, misschien, heeel misschien.

als mn vriendin ook een avondje takkeherie aan wil horen.. :/

Doe maar joh! Dit is een van de laatste keren dat je Neuk! in de originele bezetting ziet zoals die een hele tijd was. Enne anders ga je maar met een paar vrienden :D

Hukkie 30-06-2002 11:39

Nou, die vrienden van jou waren wel erg vet hoor Morgan C. Hoax! Damn wat wisten jullie d'r een vette knuppelpit van te maken...

Whahaha, het publiek was al zo klein dat ik er van op keek dat ze wél speelden maar ik dacht dat ze na het zien van die vette pit van jullie alsnog zouden stoppen...

Gelukkig viel dat alles mee...

Maar damn, Thutshui heeft d'r spijt van hetzelfde t-shirt te hebben gekocht als je vriendjes... Dit was vast hun eerste pit of niet ?

Fisher Price - My First Pit

Misschien is het ze aan te raden om es wat meer opleiding te nemen voor een pit dan alleen die doe-het-zelf LOI cursus...

Maargoed, Neuk! was erg vet, dat is waar het om ging, als je Morgan C. Hoax en z'n vriendjes weg dacht was het best okay :)

kaleidoscope 30-06-2002 11:42

Citaat:

Hukkie schreef:
Nou, die vrienden van jou waren wel erg vet hoor Morgan C. Hoax! Damn wat wisten jullie d'r een vette knuppelpit van te maken...

Whahaha, het publiek was al zo klein dat ik er van op keek dat ze wél speelden maar ik dacht dat ze na het zien van die vette pit van jullie alsnog zouden stoppen...

Maar damn, Thutshui heeft d'r spijt van hetzelfde t-shirt te hebben gekocht als je vriendjes... Dit was vast hun eerste pit of niet ?

Misschien is het ze aan te raden om es wat meer opleiding te nemen voor een pit dan alleen die doe-het-zelf LOI cursus...

Maargoed, Neuk! was erg vet, dat is waar het om ging, als je Morgan C. Hoax en z'n vriendjes weg dacht was het best okay :)

*awch*

Hukkie 30-06-2002 11:47

Citaat:

CemetarySlut schreef:

*awch*

Harde waarheid :)

Thutshui heeft het getyped maar we zijn het er ernstig over eens

MCH 30-06-2002 11:53

Citaat:

Hukkie schreef:

:rolleyes:

Ieder z'n eigen invulling van een concert nietwaar?!

W'rom gingen jullie ooit ergens eens in december voor 5 man spelen dan? :|

Hukkie 30-06-2002 12:36

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Ieder z'n eigen invulling van een concert nietwaar?!

W'rom gingen jullie ooit ergens eens in december voor 5 man spelen dan? :|

Thutshui schrijft:

Tuurlijk ieder z'n eigen invulling voor een concert maar dit zag er wel erg prof uit! (y)

Dat Playroll optreden waar jij bij was was 24 November en dat was inderdaad niet druk, maar het is opzich best logisch dat je speelt voor een klein publiek als je een contract hebt ondertekend, je ondertekend dat als bandzijnde dus is het logisch dat je onder welke omstandigheden gewoon speelt...

Wat ik me nu alleen afvraag is wat Playroll te maken heeft met jouw vriendjes...

MCH 30-06-2002 12:38

Citaat:

Hukkie schreef:

Thutshui schrijft:

Tuurlijk ieder z'n eigen invulling voor een concert maar dit zag er wel erg prof uit! (y)

Dat Playroll optreden waar jij bij was was 24 November en dat was inderdaad niet druk, maar het is opzich best logisch dat je speelt voor een klein publiek als je een contract hebt ondertekend, je ondertekend dat als bandzijnde dus is het logisch dat je onder welke omstandigheden gewoon speelt...

Wat ik me nu alleen afvraag is wat Playroll te maken heeft met jouw vriendjes...

Niks, ik moet toch een weerwoord hebben :rolleyes:

Thutshui 30-06-2002 12:43

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Niks, ik moet toch een weerwoord hebben :rolleyes:

Het staat erg volwassen als je dan op de man gaat spelen, geen andere argumenten ofzo om mee aan te komen?

Lijkt me opzich geen probleem voor jou...

Jerommeke 30-06-2002 12:47

hoogeveen is wat ver :|

en ik zag t te laat :|

kaleidoscope 30-06-2002 12:49

Liefde liefde liefde lievv lievv liefde lievv lievv liefde....draait de wereldddddd rond.

MCH 30-06-2002 12:55

Citaat:

Thutshui schreef:

Het staat erg volwassen als je dan op de man gaat spelen, geen andere argumenten ofzo om mee aan te komen?

Lijkt me opzich geen probleem voor jou...

Ik snap eik. niet waar je over zeikt enne trouwens waarom zeik je tegen mij over mijn vrienden. Ga hun ff rechtstreeks uitzeiken dan.

Zo en nu ga ik er niet meer over praten, want ik vond het ook leuk. Klazienaveen was alleen beter.

Silent Enigma 01-07-2002 13:51

Silent Enigma heeft even geskipt :o

jnieuwelaar 01-07-2002 14:11

jullie spelen beiden op de man hoor, dat terzijde.

Welke halft van Neuk! kapt ermee?

MCH 01-07-2002 16:46

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
jullie spelen beiden op de man hoor, dat terzijde.

Welke halft van Neuk! kapt ermee?

De band

skatefamke 02-07-2002 11:43

hmmm jammer dat de helft ermee kapt.. maar zoeken ze nieuwe bandleden dan?

Thutshui 02-07-2002 11:54

Citaat:

skatefamke schreef:
hmmm jammer dat de helft ermee kapt.. maar zoeken ze nieuwe bandleden dan?
Jep, nieuwe line-up

hetpodium 30-03-2010 18:17

10 april 2010

Neuk! & Kensington Arms

http://www.myspace.com/neuk
http://www.myspace.com/kensingtonarms

zaal open 20:30 uur - aanvang 21:00 uur - entree 7 euro

Het Podium
Schutstraat 43
Hoogeveen
Meer info en kaarten op www.hetpodium.nl

Trimm Trabb 30-03-2010 19:58

Dit topic is zelfs van voor mijn tijd.
Slotje dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.