![]() |
Gerlos (Oostenrijk)
Van de zomer ga ik twee weken op vakantie naar Gerlos. Ik zou eigenlijk van te voren wel een beetje in gedachten willen hebben wat ik wil gaan doen maar dan moet je wel weten wat er zoal te doen is. Zijn er hier mensen die daar of er in de buurt wel eens geweest zijn? Wat kan je er doen en wat hebben jullie er toen gedaan? Was het leuk of niet? Is het een mooie omgeving?
Tell me :) |
Ik ben er geweest, op een camping waar ik de naam niet meer van weet. Wat ik me kan herinneren een echt wintersportdorp waar in de zomer niet veel te beleven is. Wel veel leuke restaurantjes etc. in het centrum. Volgens mij toeristisch, het hele jaar door.
Maar in mijn herinnering wast ook niet echt groot, of ik kan er naast zitten :s |
Volgens mij is het ook niet echt groot ofzo hoor. Wel leuk om te weten dat er veel restaurantjes zijn :)
|
Een vriendin van mij is er een paar jaar terug op vakantie geweest. Ik zal het haar wel eens vragen.
|
weet niet of je deze site al kent: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak...gerlos-krimml/
In de omgeving ben ik een paar jaar geleden geweest en dat was erg leuk! |
Nee, die site ken ik niet, daar ga ik nog wel eens op rondneuzen, dankjewel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |