![]() |
Unearth - III: In The Eyes Of Fire
vette shit, stap voorwaards wederom. Het is allemaal wat technischer en uitgedachter, gave riffs iig.
|
Hmm die sheit moet ik idd checken, net zo melodisch als de voorganger?
|
wat dat betreft wel in dezelfde lijn (tot nu toe)
|
Vet, stings of conscience en the oncoming storm dig ik zwaar. Is ie al gelekt? of zo ergens een mp3tje?
|
niet dat ik weet.
|
Ik ben benieuwd, the oncoming storm vond ik erg goed..
(edit: ik had eerst "digte ik zwaar" en toen zag ik dat er 2 reacties boven me dezelfde stond..) |
Unearth is hard, dus kom maar op met die cd. Zonder m te horen, ben ik al down. :cool: (y)
|
cd is in het algemeen wat harder denkik
|
ik vind Unearth maar saai (lees: te veel uitgekauwde Zweedsheid) , dus dit zal ik ook wel niet trekken is het niet ome Carn?
|
geen idee ome Ce-El-Wan, maar een keer luisteren kan nooit kwaad.
|
Len ik trek je ava op zondagochtend denk ik niet.
IIG blind kopen 4 life. |
Citaat:
|
niks kuts aan, lekker shredden en beuken! vakwerk door mannen die hun instrument beheersen! nondeju!
|
Frans Bauer beheerst ook z'n instrument.
|
er is ook niks mis met Frans.
|
keej, nieuw nummer gehoord en t is idd niks voor mij. 't klinkt allemaal wel degelijk op zich, maar ja 't blijft At The Gates Of My Haunted Breakdown Fest. booooooooooooooring.
|
laatst zei een joch in de trein tegen me dat ik het moest luisteren. en toen deed ik dat maar. en ik vond het best tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe de fuck kom je aan zo'n kutavatarman :D |
Is ie al ergens gelekt? Mn blauwe vogel kan m nog niet vinden..
|
Wel lekker nummer.
Heb het hele album ook nog niet gesignaleerd. |
Citaat:
|
Ik heb een torrent gevonden van het nummer Giles, volgens Blabbermouth is dat het 2e nummer van de CD.. Kwaliteit van de mp3 is slecht, maar klinkt toch wel erg lekker.
Als iemand weet of de CD gelekt is dan hoor ik het wel. |
Citaat:
2: hoezo dat? hebben we daar een gebrek aan? 3: zelf maken en iedereen hoofdpijn bezorgen |
Citaat:
|
Ik dacht al dat je daar moeite mee zou hebben (en om dat je het beloofd hebt natuurlijk terecht) anders had ik er wel direct om gevraagd.. Nu wacht ik geduldig af
|
heeft iemand enig waar je em kan downen, en of ie al online staat? ik ben super benieuwd, the uncomming storm is naar mijn idee echt geniaal, dus benieuwd of ze dat weer kunnen brengen!
|
Citaat:
|
Citaat:
3.gelukt |
|
Die eerste track dig ik iig wel! \m/
|
Ben benieuwd heb hem nog niet te pakken
|
Lompe plaat, stuk harder dan The Oncoming Storm.
|
Citaat:
|
Neen.
|
het is gewoon een vette cd, en vette cd's zijn altijd..goed.
|
Vette cd's moet je schoonmaken.
Huhuhhuhuuhuhhuhuhuhhhuhuhuhuhuhuhuh. |
Citaat:
Ik heb volgens mij 5 jaar geleden jouw CD cleaner nog wel eens geleend toen mijn Final Fantasy VII spel op de PS het vanwege krassen niet meer deed. Wat een vet spel. |
Van In Flames trek ik de eerste drie nummers van Colony, daarna denk ik 'GODVERDOMME TRAP DAT GASPEDAAL EENS IN' en flikker ik de cd er uit.
|
Citaat:
|
Precies.
Of nog beter: HEARTWORK. |
heb hem binnen behoorlijk lekkere plaat
|
Citaat:
|
Ik vind m toch erg goed, hopelijk binnenkort eens live aan het werk zien
|
Laat dit soort muziek maar aan mensen in Zweden over.
|
nou nou Jan, dat kan je ook over jouw band zeggen ;)
|
Naja, we hebben geen Amerikaanse bijsound (hoop ik).
|
Citaat:
Dank u. |
Potje sterkkmetal waar je eng van wordt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |