![]() |
Het IZSADC-topic #66
#66, right?
|
[quote]lekker werken?[/lekker]Het is wel OK opzich, ik hoef met m'n kop helemaal niet aanwezig te zijn in de realiteit om alles goed te doen, hehe. :D
@ die laatste: tsja pep/sos nodig eh? :p Tentamens of zo? |
in de geschiedenis van D&A zijn er toch wel meer dan 66 IZSADC topics geweest?! :eek:
|
Misschien 1 of 2, maar niet veel meer dan dat. Bas had het laatst (nou ja, wat is laatst tegenwoordig nou eigenlijk? :P) een keer uitgezocht, staat dus in een wat ouder IZSADCT maar sindsdien is de telling niet meer overgenomen...
|
hulde!
|
hmm ik houd er van om te kutten op Sexualiteit...
|
Citaat:
heb je je vriendin gedumpt om meer WoW te spelen? :P |
...waterpijp..... (y) (y)
( even tussendoor) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja ik heb nu juist 2 vliegen gevangen en ze zien er zo stoned uit :cool: echt en ik blas nu een stukje blunt(champagne) bij de vliegen kunnen die ook genieten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat doe ik ook wel vaker, net zoals in die film, Constantine :D
glas erop, fikse meut rook onder glas "welcome to my life" |
Citaat:
niet? :eek: btw zalige film:d |
st0ned als een aap + wijn <3
|
Citaat:
Ik ben nooit serieus op Seks, tbh. Zie er het punt echt niet van... |
Kheb echt iets ontdekt: Passion Guava rum.. <3
Zit gvd vanaf zondag zonder computer, de bliksem is ingeslagen.. :( maarja, als het goed is is alles VOLGENDE WEEK WOENSDAG weer normaal (n) |
Hmm, die mdma is nog niet echt uit mijn lichaam ofzo.:bloos:
Dansend lopen is echt leuker, en als je stilstaat is heupwiegen echt fijner, en lachen is relax, jeweetwel zo'n dikke grijns op je gezicht. Hmm, hihi, och jezus is weet het ook allemaal niet meer.:o |
Godverdomme, ik moet zo werken.(n):D
Helemaal vergeten.(n)(n)(n)(y):D(y) |
ik heb een tentje van 50 euri dat in 2 tellen op te zetten is :D
|
Citaat:
btw vanavond weer:d |
stop met wow, ik kon het ook!
WoW fucks with ur mind btw, ik heb net wazige kruidenpillen gekregen bij mijn paddo's: charger van Mass products keb er net 2 geprobeerd maar had geen merkbaar effect :( |
Citaat:
|
I bought you mail order
My plain wrapper baby Your skin is like vinyl The perfect companion You float my new pool De luxe and delightful Inflatable doll My role is to serve you Disposable darling Can't throw you away now Immortal and life size My breath is inside you I'll dress you up daily And keep you till death sighs Inflatable doll Lover ungrateful I blew up your body But you blew my mind <3 |
<3 Jamiroquai
|
zo we kunnen weer gaan stemmen (Y)
|
Ik vind het wel toffe shit, stoned op de bank liggen kijken hehe.
|
Citaat:
|
Ik heb gisteravond de betogen gezien tot de eerste schorsing en toen ben ik de kroeg in gegaan. Helaas heb ik het verweer van Verdonk niet meer meegekregen. :(
Naja nieuwe verkiezingen iig. (Y) |
|
Citaat:
linkje Maar ik heb vandaag een dagje real life gehad, en de raid kon de vinger krijgen. |
hoerenshitzooi
|
Citaat:
|
hehe :D
|
waar staat izsadc voor? :$
|
ik zit stoned achter de computer
|
ok :D je mag hier toch ook wel lullen als je dat niet bent hea?
en als je waus bent? :P |
Citaat:
|
Ja, zo post ik nu bijvoorbeeld offtopic. Hopelijk zal ik zometeen ontopic posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik ben tot nu toe te lam geweest om naar de shop te fietsen. Maar dat zal ik nu misschien toch maar eens gaan doen... (hehe, dat betekent dat ik over een half uur misschien net vertrokken ben).
En Mofrika moet verliezen van Argentinië, gewoon daarom. |
nee duitsland is lief. argentinië moet stuk. corrupte kutzooi
en ik hoorde van kitty dat ik 50€ gewonnen heb hiermee. Ik had een wedstrijdje gewonnen dat dld zou winnen |
Citaat:
|
Citaat:
Zo lang Engeland maar wint ben ik blij (dat zal vast niet tot na de finale zijn :(), dus het is de Mofrikanen gegund. En een paar lui in de shop hadden ook gewed. Liepen geloof ik best goed binnen aan hun geschreeuw over de overwinning te horen. Ik zo weer voor de tweede keer ontipoc raken. :o |
Citaat:
|
ik zit stoned achter de computer
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu slapen. <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |