![]() |
moedervlek
Ik heb wat andere forums gelezen over moedervlekken, maar ben tog nog niet helemaal zeker...
Ik heb namelijk een moedervlek een beetje kapot gekrapt en er is wel n btj bloed uitgekomen, maar er staat dat het alleen erg zou zijn als hij spontaan zou bloeden of als ie zou jeuken... maar heb t in mn slaap gedaan dus weet ni of dat nou zo jeukte... Weet iemand misschien hier wat meer over en of dat erg is?:) ( op mn moedervlek zit nu n heel klein btj weer n korstje, de kleur weet k ni of dat veranderd is ofzo.. ) |
Type je door die moedervlek zo slecht?
|
Ik denk niet dat het heel ernstig is, ik heb het zelf ook wel eens gehad. Maar ik zou het wel even in de gaten houden!
|
Ik heb zelfs een keer zelf een er af gepulkt. Anyway, zorg dat 't niet gaat ontsteken oid en gewoon geneest, kan geen kwaad.
|
als je over 2 weken nog klachten hebt, kun je altijd nog naar de dokter gaan...
maar op jouw leeftijd is het niet erg waarschijnlijk dat het iets ernstigs is, of het moet veel voorkomen in je familie... |
laat het weghalen door je dokter :D ben je er meteen vanaf
|
neuh komt ni egt voor in de familie, maar een vriendin heeft er vaak wat mee vandaar dat ik nogal op let altijd, maar ik ga m zowiezo wel ff in de gaten houden, maar hij geneest wel goed dus zal wel goed komen... :)
|
Goed in de gaten houden!! :)
|
Idd hou het in de gaten, als je je zorgen maakt zou ik even naar de dokter gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |