heb ik het goed gedaan????
ik ben gister met mijn ex gaan skaten. het was net een week uit dus het was best gevoelig allemaal. ik had er heel veel moeite mee dat het uit was ook al heb ik het zelf uitgemaakt. het was bijna 9 maanden aan. na het skaten heeft ie me naar huis gebracht het was namelijk al 11 uur. en toen kon ik me tranen niet bedwingen. hij heeft namelijk een vriendin. dus ik wss best wel overstuur en we hebben daar ongeveer een uur staan praten. hij zou eigenlijk nog naar een feestje gaan (waar zijn vriendin ook was) maar hij voelde zich heel kut en hij is toen naar huis gegaan. hij zou de volgende dag (vandaag dus) met haar praten, want de relatie was eigenlijk om mij te vergeten. zij heeft hem vanochtend opgebeld (eerst een vriend van haar) en ze waren alletwee heel boos. duz ik heb haar een meeltje gestuurd en dit bovenste erin gezet want ik weet dus niet of ze ook met hem gepraat heeft. is het stom dat ik dat gedaan heb???? want zowel mijn ex als zijn ex voelden zich heel kut dr over. of had ik me er niet mee moeten bemoeien??
|