![]() |
2 diploma's
Hoi!!
Mijn vriend heeft afgelopen jaar op de havo 2 profielen gevolgd, n&g en n&t, hij is geslaagd en vanavond is de diploma-uitreiking. Nu is het zo dat hij 2 diploma's en 2 cijferlijsten wil, voor elk profiel dus 1. Mensen die vorig jaar op zijn school zaten en bij mij in de klas hebben ook echt die 2 diploma's en cijferlijsten gekregen en ik ken nog veel meer mensen die dat gekregen hebben, maar nu beweert de examencommisaris dat dat wettelijk niet mag. Iemand die hier iets vanaf weet? Groetjes! |
Hmm, als ik me niet vergis krijg je bij ons op school één diploma met daarop twee profielen vermeld, maar wel twee apparte cijferlijsten.
|
Citaat:
|
Hmm, volgens mij is er wettelijk gezien geen zwaarste profiel, dus snap ik niet hoe ze dat dan willen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een vriend van mij heeft ook ng en nt gedaan (eigenlijk nt met bio1,2) en krijgt, als het goed is, op zijn diploma ste staan:
profiel: ng +nt |
Op mijn diploma is de mogelijkheid om 2 profielen in te vullen. Bij mij staat er, heel lelijk, bij profiel 2: xxxxxxxxxxxxxxxx
|
ik heb 2 cijferlijsten
EM en NT en 1 diploma met 2 profielen erop je maag om een of andere lompe reden niet meer dan 2 erop hebben staan dus mijn NG cijferlijst + diploma is me ontzegt (n) |
waar maken jullie je druk om..
|
Wat is de meerwaarde van twee diploma's? Waarom is één diploma met twee profielen niet goed? Alle vakken staan toch gewoon op je cijferlijst enzo. dus mocht iemand daar waarde aan hechten, dan kan dat. Twee diploma's en twee cijferlijsten lijken me nogal onnodig.
|
Ik ken wel mensen met twee cijferlijsten, maar twee diploma's?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |