![]() |
[Tekening] Snif in Wonderland
Later wil ik (o.a.) kinderboeken gaan illustreren. Ik maak vaak, gewoon als hobby, illustraties waarmee ik mijn stijl probeer te ontwikkelen.
Nog nooit heb ik er hier een geplaatst, maar omdat ik ook benieuwd ben wat anderen er van vinden behalve mijn naasten, ziehier: http://www.magix-photos.com/mediapoo...57C1ACD63C.jpg Kritiek is welkom! :) |
Ik vind hem wel heel gaaf. :cool: Kritiek komt misschien nog. ;)
|
Geweldige stijl, alleen traumatiseer je kinderen als je dit in een kinderboek zet.
|
Hm persoonlijk vind ik de stijl wat te simpel en met name de inkleuring, het is zo plat en strak..te overduidelijk dat het gewoon met de bucket tool is ingekleurd zeg maar.
Ik zou zeggen probeer eens een paintachtig stijltje te ontwikkelen, beetje ruwer werken waaruit blijkt dat het echt een persoon is geweest die het gemaakt heeft...maar potentie heeft het zeker. |
die wolk is gaaf, maar het plaatje als geheel kan me niet echt boeien nog.
|
Ik vind dat je een leuke stijl hebt, maar voor kleine kinderen is dit misschien wat te druk.
|
Citaat:
vind hem wel leuk gedaan :) |
Als je de ogen een wat andere vorm geeft, wat liever, dan schrikken de kinderen niet zo als ze de tekening zien:P.
Dat zou ik trouwens ook eens vragen: wat jongere kinderen ervan vinden. Dat wordt immers ooit je doelgroep. |
Mwa.
Wat Captain N zegt, plus - de inkleuring is te druk/de kleuren passen niet bij elkaar, naar mijn idee. |
ik vind de druppels bij de wolk een beetje té, maar verder vind ik hem wel leuk.
heel hectisch.. eerder iets voor aan de muur dan in een kinderboek en dat bedoel ik als compliment |
Ik vind het ook te druk en de inkleuring vind ik ook niet zo. Daarentegen vind ik de uil en het schildpadje (?) wel heel erg leuk.
|
kleine kids diggen juist felle kleuren.
|
ik denk dat ik die roze achtergrond zou veranderen. die stoort me een beetje. en volgens mij klopt de schaduw in het poortje niet, die zit volgens mij aan de verkeerde kant.
maar ik denk dat kinderen het inderdaad wel leuk zullen vinden al die kleurtjes en de drukte (y) |
ik pas heel veel op, op duizend kinderen. kinderen worden sappel van al die aquarel boekjes en gaan kapot op dit soort dingen. goed juist (y)
|
Dank u, allemaal.
Wat betreft het 'simpele' inkleuren: dit is een van mijn eerste keren inkleuren met de pc. Meestal waterverf ik gewoon, maar dit is een nieuwe studie. Kan er nog niet goed genoeg mee overweg, hoop dat te gaan leren. Dit is een schilderij dat bij mijn zusje op de kamer komt te hangen. Zij gaat binnenkort haar kamer veranderen en wil als kleurenpalet rood, violet, roze en de hele mikmak gebruiken. Daar is het een beetje naar toe gekleurd. Het onderwerp is dus ook niet helemaal voor kleine kinderen, dat klopt. De stijl heb ik misschien al wel, de onderwerpen nog niet. In geen van mijn werken. ;) Komt nog wel, misschien! |
Oh wauw! Ik was hier aan het neuzen en opeens "Tweeling"! :D Echt stoer gemaakt. Vroeger was ik altijd helemaal gek van dit soort tekeningen, dus ik denk dat veel kinderen dit wel erg gaaf zullen vinden. (Heb je jullie hondje er ook opgezet? :p)
Het inkleuren kan inderdaad nog wel iets beter, maar dat is denk ik gewoon een kwestie van veel doen en oefenen. Vind het al mooi gelukt voor één van je eerste keren pc-kleuren. Edit: Heb je je avatar ook zelf gemaakt, of die niet..? |
Citaat:
en ik vind het leuk, lief dat je dat voor je zusje maakt. |
duidelijk een coole tekening man (y) en felle kleuren en drukte zijn goed voor kinderen
|
Ik vind het juist gaaf, en helemaal niet te eng of te druk voor kinderen. Oké misschien moet je het niet aan kleuters laten zien, maar als ze wat ouder zijn dan is het juist tof.
|
wow psychidelisch effect (y)
|
Leuk,
iets om een animatiefilmpje van te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |