![]() |
Rondemaster 2006
Een apart topic ivm de rondemaster... Ik zou toch graag een beetje overzicht willen houden... Alles in een topic duwen is ook maar niets :(
league: scholieren.com password: tour http://www.ad.nl/rondemaster/ |
Ik doe mee, RR Racing
|
I'm in, B100 :p
|
En ook nog op deze site kun je je aanmelden: www.wielerpools.nl
Hm, heb me op beiden nog niet aangemeld, en heb waarschijnlijk ook geen tijd om het van dag tot dag bij te houden. Maar volgens mij was wielerpools niet van dag tot dag, dus daar schrijf ik me wel even in. ;) Moet je rondemaster dagelijks bijhouden? |
Als je Rondemaster dagelijks moet doen kan ik ook niet deelnemen, ik ben bijv. van maandag t/m woensdag zeker weg (Valkenburg).
Ik weet ook niet goed hoe het werkt, heb nog nooit meegedaan. :o |
Citaat:
dus ook voor wielerpools dezelfde codes als voor rondemaster zoals in de beginpost staat |
Ik wielerpools heb ik een team aangemaakt. Rondemaster niet, omdat ik niet de hele tour in staat ben om een team bij te houden ivm vakantie.
|
wielerpools.com neem ik aan...
|
Moet je dit elke dag bijhouden?
|
Citaat:
Rondemaster.nl wel |
Cyclers of Bodom (y) :cool:
|
Ik ben niet ingeschreven, en twijfel nog steeds enorm... Steeds meer renners mogen niet meedoen aan de tour :(
|
Oke, dan doe ik alleen maar mee op Wielerpouls. Ik denk dat ik elke dag bijhouden op den duur ga vergeten...
Wat een geluk dat ik tot vanavond heb gewacht met mijn tourpoule, met al die dopinggevallen... :p |
Ik heb al fijn mogen snijden in mijn voorspelling door die fijne lijst.
|
Citaat:
|
Ik doe mee, Team PV :) (bij wielerpools en rondemaster, ik kijk wel hoe lang ik rondemaster volhou ;))
|
ik doe ook weer mee op wielerpools.com
|
volgens mij kan je je teams op wielerpools vanaf nu (half 1) niet meer wijzigen. Veel succes allemaal!
|
toch ook maar even een accountje aangemaakt op adrondemaster. heb ik vorig jaar wel een hoop lol aan gehad eigenlijk. dit jaar ben ik tegen het einde van de tour op vakantie dus wordt het aanpassen dan iets lastiger, achja ik zie wel.
|
Ik doe ook weer mee, net op tijd. (y)
|
Citaat:
|
Go Frenzal Go bij rondemaster
'k ga mn best doen |
ff voor de duidelijkheid, ik ben natuurlijk wielinga-fans bij rondemaster
|
5de na vandaag, valt me niet tegen..
|
Hm, bij wielerpools hebben ze nog geen punten gegeven? :confused:
Mijn team trouwens: Selectie: A Valverde P Savoldelli J Azevedo O Pereiro R McEwen C Moreau M Rasmussen T Voeckler J Rujano F Landis T Boonen C Horner L Leipheimer Secret Weapon: ? (raad maar :p ) Kluns: I Mayo |
Citaat:
|
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Daredevil 1239 51.361.500 2 pirkes twaalfde 2738 51.095.000 3 Go Frenzal Go 3517 50.986.000 4 Shidf 4161 50.901.000 5 Hanzz 4747 50.832.000 6 RR Racing 5408 50.764.000 7 B100 * 6838 50.633.000 8 evaave 10736 50.315.000 9 Wielinga-fans 12515 50.155.500 10 Team PV 12936 50.113.500 11 Iron Dragon 13725 50.022.000 12 0oFZo0 16003 49.957.000 13 Cyclers of Bodom 17192 49.804.000 14 3rdCycling 17692 49.742.000 15 Dribble team 18558 49.631.500 Hmm middelmatige positie...had O'Grady en Landis er niet uit moeten halen vlak van tevoren :( |
11 Iron Dragon 13725 50.022.000
Pfff... zwaar matige plaats.. OSCAR FREIRE MORGEN JONGENS!!! :D en witte trui voor Posthuma! |
bennati gaat zeker top3 rijden. ben benieuwd naar freire.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom gewoon niet op de site :mad:
Gelukkig heb 'k m'n team vannacht al gewijzigd... |
Bij Wierlerpools.com zijn nog geen scores:\
|
vaag, ik kan de stand in de ene subleague waar ik bij zit wel bekijken maar de s.com subleague niet :confused:
|
Ik denk dat er vandaag een hoop mensen toch wel een stuk of 6 dezelfde renners, en vaak zelfs 7 of 8, gekozen hebben...
Mijn team; Erik Zabel Tom Boonen Thor Hushovd Robbie McEwen Stuart O'Grady Óscar Freire Daniele Bennati Bernhard Eisel Magnus Backstedt |
Tom Boonen
Thor Hushovd Robbie McEwen Daniele Bennati Oscar Freire Riccardo Ricco Francisco Ventoso Peter Wrolich Isaac Galvez |
Tom Boonen
Thor Hushovd Robbie McEwen Stuart O'Grady Daniele Bennati Óscar Freire Bernhard Eisel Peter Wrolich kut ik zie nu pas dat ik er een te weinig heb :p |
Tom Boonen
Thor Hushovd Robbie McEwen Stuart O'Grady Alejandro Valverde Óscar Freire Peter Wrolich Robert Hunter Steven de Jongh Twijfelde erg tussen Valverde en Galvez, ben benieuwd |
hm ik betwijfel of valverde gaat meesprinten hoor
|
Citaat:
En iedereen is Casper vergeten. :p |
Citaat:
Je had punten gewonnen als je hem er vandaag bij had, hem er nu inzetten heeft niet zo veel zin meer. En morgen...Hushovd wel of niet in de eerste regionen? |
morgen wint Weening ;)
|
Voor vandaag gewoon weer de sprinters.
Zabel McEwen Hushovd Boonen O'Grady Freire Bennati Eisel Gálvez ;) |
misschien Backstedt nog
|
Citaat:
|
Wat een drama vandaag !
Had Hushovd en O'Grady er uitgehaald... slechte keuze! |
Balen!! ik twijfelde tussen Galvez en Paolini, anders hd k nu de nummers 1 t/m 9 gehad :mad:
|
Morgen... wie? o wie? :confused:
|
ik heb maar wat goedkopere renners gekozen.. geen sprinters.
|
ik snap nu pas hoe t werkt, leuk spel, maarrem mn achterstand is wel heel erg hopeloos, dus ik stop gewoon ff
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |