![]() |
Mp3 Check van mijn band :)
HeyY
Onderwerp zegt genoeg, :D Wij zijn een band die net wat eerste eigen nummers af hebben Ben wel benieuwd naar wat reacties op onze crappy gruis opname-waar-het-drumstel-iets-te-hard-en-de-zang-iets-te-zacht-staat :) :D ======== Mp3: http://www.vitaminic.com/cgi-php/get...o=1&bid=368049 ========= Website: http://www.quash.cjb.net ============ |
Thutshui en ik gaan het nu checken :)
Gefeliciteerd trouwens |
[Dit zegt Thutshui]
Ik vin de intro erg gaaf maar zodra het 'harde-stuk' begint vinnik et redelijk on-origineel, het heeft ergens wat weg van POD en Limp Bizkit, en dan mag je zelf bepalen of je dat als nega- of positief op wilt vatten :) Maar verder vinnik het best okay, vooral doorgaan... (y) |
eens checken...
|
Ja t geluid is nie al te best.. kan t nie helpen, komt omdat t een ripoff van een camera filmpje is
maar thnx voor reacties, maakt nie uit of t negatief is :D |
Intro is heel leuk. Rest is inderdaad al eerder gedaan. De grunts/screams tussendoor zijn dan wel weer gaaf. De geluidjes tussendoor zijn ook leuk gedaan. Klinkt allemaal best goed, alleen nu nog de opname. Het heeft misschien wat weg van de deftones, alleen is de zang niet zo goed natuurlijk.
|
waar komt de naam eigenlijk vandaan?
|
T gaat over stoned zijn dit lied en 4twenty is iets van een pieplijn,.. geloof ik (ja de zanger weet er meer van)..
Maar oke Hij zingt over t gevoel van stoned.. etc... "and i Fly awaaay" |
And I fly awaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, galmt het door het huis!!
|
Nog meer reacties? :)
|
ik ruik potentie hier.. ik vind alleen het refrein wat minder en het intro een beetje standaard... gaat zo door! :D
|
de intro vind ik serieus echt heel gaaf.....
verder jammer van het te harde drum geluid maar het is zeker gaaf en de zanger schreeuwt goed vind ik, maar verder misschien zorgen voor wat orginelere gitaar riffs.... maar tkan zeker veel worden :) |
ik ben aan het downloaden....maar als het is wat ik denk dat het is..dan hoef je van mij geen positive reactie te verwachten
|
ik ben ook even aan het downloaden
|
btw, tis niet de zanger die schreeuwt, maar de gitarist.
de zanger zingt er gewoonweg vet mooi doorheen!!! |
ja zekers niet slecht. Intro inderdaad errug gaaf. Met een goede productie kun je er echt wel mee voor de dag komen! (y)
|
Citaat:
|
*downt*
|
best koel ja alleen ik vin et intro te langdradig eigeluk.
|
tis ook geen "demo" , gewoon een gruisopname, t nummer is nie echt helemaal klaar, beetje check-fase
|
Jah erg gaaf ! hou ons maar op de hoogte...
|
effe sjekke
|
Klinkt koel, maar die stem is echt nauwelijks te horen helaas.
Congrats met t nr.. En inderdaad, ik sluit me aan bij Thutshui/Hukkie: voor all zow dowr gohn (y) |
:eek: :p
|
gitaar mag ook wel wat harder, maar 't klinkt koel! (y)
|
ik hou niet van dit soort muziek....maar steekt wel leuk in elkaar....
|
Citaat:
4:20 is een nummer van six feet under.. |
Het muziekje doet me ergens aan denken....
|
Citaat:
|
Klinkt wel gaaf, goed geluid. Tenminste als je het met onze demo's vergelijkt...
|
Citaat:
achja, tis maar een titel van een nummer! |
Maar bedankt voor de reacties... ook al zijn ze nie echt denderend voor mij :)
Achyeah onze eerste opname! |
Citaat:
|
Niet veel mensen die van metal houden hier op t scholieren.com forum? juist uitgezonderd veel................dat was me juist altijd opgevallen
Maar oke! later |
Citaat:
|
YEah ik snap wel wat je bedoelt
smaken verschillen nou eenmaal :) |
intro vind ik een beetje saai, verder klinkt het wel aardig ==> als ik het vergelijk met andere bandjes die hierop lijken, ik vind het genre in het algemeen kut.
|
t klink cker stoer :cool: idd zoals iemand al zei klinkt t een beetje als deftones.....vooral zoals ze op "adrenaline" waren...
veel suc6 drmee!! :) |
*luistert*
|
mening: sorry, het is nou niet echt iets wat ik een tweede keer ga beluisteren, maar dat komt omdat het niet mijn smaak is zeg maar..
|
intro is ook behoorlijk gejat :P
daarna lijkt het op Rage Against The Machine met een hardere distortion en Deftones uiteraard |
ik vind het wel aardig.
de intro doet me super veel aan incubus denken een van de erste nummers van science.. die drum lijkt er enorm veel op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |