![]() |
Deftones kicks aars!
Ja, Deftones!
|
persoonlijk vink dr nix an, hij hijgt me iets te veel, maar dat heet geloof ik stijl :confused: Maar be quiet and drive (far away)vink wel aardig, maar daarna houdt het op
|
En alweer ruik ik een slot.
|
deftones zijn idd kewl, maar heb je der verder oowk nog iets zinnigs over te melden?
|
neh, was gewoon ff een vage actie........
heb ik wel vaker last van.....sorry dan, voor die mensen die een verhaal verwachten, en nieuwe info die niemand nog wist, sorry, sja, ik had beter moeten opletten, ik haat mezelf. duz.......ja.............deftones kicks aars! |
deftones moet je gewoon de tijd voor nemen
Als je pats boem effe wat nummers van deftones snel luistert voor t eerst dan is het nie altijd te boeiend nee....maar dat lijkt me logisch.. je moet er open voor staan laturz |
maareh, je moet ff naar Quash luisteren, vet cool is het, beetje deftones style wel. en ze hebben net zo'n demo uit.
duz, www.quash.cjb.net..........! (y) |
ja en?
|
ik wil ook zo'n plaatje bij me naam........but hoe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deftones... tijdje terug was het m'n favoriete band maar toen luisterde ik nog niet naar punk... white pony blijft een goede cd :)
|
deftones inruilen voor punk, ken het niet beiden?
|
deftones... tijdje terug was het 1 van m'n favoriete bands maar toen luisterde ik naar punk... around the fur blijft een goede cd :)
©ufke |
Citaat:
|
ow, ok, dan is het goed...............duz.
|
hmzzzzzzzzz, sja, eigenlijk wel. ik xie verder geen problemen ofsow! :confused:
|
jaaa deftones zijn superkoewl!! k wil ze echt nog een x live zien...*zucht*
White Pony is een erg moowje cd, gave nummers...Around The Fur is nog gaver, die is echt verslavend gewoon :) Soms hebbik dat k een paar maanden niej naar ze luister, dan hebbik ineens weer een Deftones-periode ofzow en luister alleen nog maar Deftones ... vaag :D :confused: |
Citaat:
|
Als je vind dat de Deftones aars kicken dan ben je niet echt normaal.
Zo! |
Citaat:
|
Ja, best wel. Bij jouw ook?
|
ik vind chino's gehijg wel mooi hoor
|
Citaat:
|
Ik denk dat je moet leren om tussen de regels door te lezen..
En dat terwijl d'r maar 1 regel tekst was.. |
deftonessss... die vink wel kewl..!!! heerlijke nu-metal... daar hou ik wel vann.... be quiet and drive die springt er wel uit... maar eigluk vink alle nummers kewliej
|
De deftones zijn een beetje een kutband. vooral na vorig jaar waldrock....
zangooien heerscht |
Citaat:
|
Deftoontjes vind ik ook wel gaaf ja!
Vind het wel coole muziek! (y) |
(y)
|
Zijn idd cool :)
Maar ik snap geloof ik niet helemaal waar dit heen gaat.. Zal wel aan mij liggen... :confused: |
ok...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |