![]() |
scherm ipod gebarsten
Khaal net mn iPod uit mn zak zit er een barst door het hele scherm heen :mad: ... kan mss net een kwart nog lezen... zou dit mss onder de garantie vallen ofniet.. iemand ervaring met een reparatie anders ofzo? en hoeveel dit kost?
|
Meestal hoeven ze alleen een nieuw voorfront te vervangen, maar of zoiets onder garantie valt zul je bij de winkel moeten navragen waar je m gekocht hebt. :o
|
Daar krijg je natuurlijk never nooit niet als garantie gerepareerd. Wordt waarschijnlijk gewoon een reparatie op eigen kosten, en naar wat ik begrepen heb is dat bij Ipod enorm duur. Als je een beetje handig bent kan je misschien een 2e hands scherm op de kop tikken en die er zelf in zetten, maar dat is nogal een geklooi met die dingen.
|
Citaat:
|
Mijn scherm is ook gebarsten. Hier kan je olgens mij wel een nieuw scherm bestellen, en ze kunnen hem daar er ook opnieuw inzetten. Ik heb het zelf trouwens niet gedaan of zo. Nouja, kijk maar! Misschien is het wat.
|
Gewoon opsturen, nee heb je, ja kun je krijgen. Als ze het niet onder de garantie doen kost het je honderd euro geloof ik.
Maar ik zou niet te uitsluiten dat het niet onder de garantie valt, een vriend van me had het scherm van zijn nano na twee weken stuk en die kreeg ook gewoon een nieuwe. Het zal ook wel van je model iPod afhangen, de eerste nano's waren er gevoeliger voor dan anderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |