![]() |
w00t!
|
dmv archive.org heb een deel van de dickcream filmpjes kunnen terugzien (Y)
|
al mn tentamens gehaald (Y)
|
aanstaande zaterdag doe ik met een groep vriendinnen mee aan een hockey toernooi. nu kan er niemand van ons hockeyen maar dat geeft niet, eigenlijk gaat het er alleen maar om dat iedereen verkleed is en dronken wordt. wij gaan als serveersters, en gistermiddag hebben we schortjes gemaakt. helemaal zelf, met de naaimachine. wonderbaarlijk genoeg zijn ze nog gelukt ook :cool:
http://img172.imageshack.us/img172/1...cschort9gw.jpg oh en ik heb nog meer w00t's want gisteravond was ik naar het paard van troje en dat was echt supergezellig (Y) (Y) |
een huisje voor 390 per maand (met 2) WHAAHA, keukentje, eetkamer,woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer (duh) en een gigantische zolder. (y)
|
Citaat:
|
mijn laatste stagedag. w00t vakantie.
|
aah ik bak worstenbroodjes want ik ga straks chillen @ de rijn de hele dag (y)
|
Citaat:
|
zometeen sushi bestellen (y)
|
W00t de Strokes volgende week
W00t ik heb ontslag genomen en kreeg een fles wijn, een bos bloemen én een knuffel (en ik heb er wel 2,5 maanden gewerkt...) |
ein-de-lijk vakantie!! kan het nog niet helemaal beseffen dat ik voorlopig niks meer hoef te leren ofzo
|
w00t ik zweet me de tering.
|
Citaat:
ehm, woot dat het weekend is en ik allemaal chille dingen ga doen.ohja, morgen naar de kamer in utrecht kijken :cool: |
Citaat:
gent, the place to be yo! |
Weekend, bier en zondag een gig doen.
|
Citaat:
|
belastinggeld eindelijk binnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111oneoneone
|
w00t 2 dronken jongeren in het bos die op z'n plat amsterdams zingen; oooooooh een pikketanisieee een pikketanisieee
|
Citaat:
Mijn woet is: yeah sinds gisteren gedaan met m'n examens, dus uitgeweest tot deze namiddag, en straks weer...en morgen weer...en morgen waarschijnlijk weer... Tja ik wil het echt wel vieren. Morgen ook naar de zee, freesbee'en tot we gek worden allicht. |
Citaat:
|
Cavia? :confused:
|
zal vast iets bels zijn!
|
oepz, mss moet ik het ook niet zoveel zeggen.
|
Citaat:
ça va, slome |
Of met een ç schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
smartass
|
Citaat:
@woezel: brugse poort is inderdaad chill, en zeker de Vieze Gasten. ik woon (voorlopig toch nog) ook in de buurt. |
Citaat:
|
eindelijk de boot naar noorwegen geboekt woo as woensdag weg :cool: (y)
|
Gekneusde ribben en een knie waar ik nauwelijks mee kan lopen.
|
Wat heb je gedaan?
|
Citaat:
boooon eeej lu combjeeen de l'anniversaire des figures eeeeej bon oui. zover gaat mijn frans geloof ik. maar gelukkig beheers ik het belgisch. mijn w00000t was dat mijn baas, de nazi waar ik weleens vaker over klaag, mij vandaag meehielp met vullen en toen ik zei : ' ik had best veel vulling vandaag' zeri hij: ' ja je had ontzettend veel maar het zit er snel in hoorrrr' . dat was wel wtf want die kerel is nogal van de centjes en shit en ' arbeiten arbeiten du schweinhunden arschlochen und schwanzenkindern!!111! ' maar dan in het nederlands. |
Citaat:
Die knie heb ik tijdens Justice verknald. M'n ribben moeten in de loop van de avond ook ergens geraakt zijn... |
Wh00t, Wâldrock (Y)
|
w00t
onverwacht optreden vandaag op een festival |
w00t, mijn kop bonkt als een malle en ik moet zo nog zeilen.
|
w00t ik heb een kvlt deobus \m/
|
w00t,
ik heb dit jaar gehaald morgen naar metropolis en the strokes zijn bijna :cool: |
jeej verveling (y)
|
Citaat:
En ook treewave gezien ^^ En vage mensen gesproken en w00t vanavond msgn DnB @ bazart en morgen Metropolis en zo skaten! Maar eerst naar ouders fietsen om skates te halen.. maar zomer! :) |
dit weekend (y)
|
|
Citaat:
|
het kan me niet bommen :) .
|
w000000t vanavond een feest met
http://www.wagnerur.hu/itallap/pia19/heineken.jpg morgen een feest met http://www.wagnerur.hu/itallap/pia19/heineken.jpg en http://individual.utoronto.ca/Ravi_D...s/Barbeque.jpg ik hou wel van feestjes :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |