![]() |
the wounded
best goeie band , check hun nieuwe cd monument maar es
|
Ik vind The Art of Grief eerlijk gezegd beter. Nét iets vinniger over 't algemeen.
Maar 't zijn absoluut allebei beregoede albums! |
Wat voor iets is het eigenlijk, de naam klinkt wel goed.
|
Saaie gothic-mutsen aantrekkende zaadband :)
Laatst live gezien, verveelde me dood. |
niet echt bekent zeker????????????
ik las dr over in mindview en vond het wel een lekker album |
is toch een vlaamse band?
het is gothic dus ik hoef het niet te horen.... |
Citaat:
Maar je bent wel true hoor :rolleye: |
Citaat:
Ik vind 't wel een aardige band. Dob heeft me er wel 'ns wat van laten luisteren en dat kon ik wel waarderen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze spelen in Leiden op werfpop :) (14 juli)
|
Citaat:
|
uit emmer-compasquum toch?
:D jah ik vind The Art of Grief eigenlijk ook IETS beter dan Monument... Monument begint me net iets te irriteren (vooral qua zang) |
Komen binnenkort naar Arnhem. Zijn ze een beetje goed? Dan ga ik er wel heen.
|
jah, ze spelen live erg goed, sfeervol (y)
|
Citaat:
ik heb gewoon een schijthekel aan gothic heeft verder niks met trueheid te maken |
Citaat:
dan had ik ze nog steeds even kut gevonden... |
Citaat:
tis meer doom met behoorlijk wat wave (termen, termen - wijs een band af op zn genre :rolleyes: ) |
Ik heb ze op een compilatie cdtje staan van de Speakers Met Kopp'n, nummer heet 'Billet Doux' en ik moet zeggen dak dat helemaal zo'n slecht nummer nog niet vin... Terwijl ik absoluut niet in-to die stijl ben...
Heb ze ook ooit es live gezien vier jaar terug ofzo, maar daar weetik nietzo veel meer van eigenlijk... :) |
Citaat:
ja da's wel heel erg bekrompen van mij..... |
Citaat:
|
Citaat:
Dan weet je 9 van de 10 keer dat je het niets vind, dan kun je net zo goed je energie steken in het zoeken in genre's die je wel kunt waarderen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wordt er meer interesse gewekt als je het met bands gaat vergelijken. Misschien dat er dan een band bij zit die Infaustus (of wie dan ook) wel kan waarderen en dat de motivatie om het te gaan beluisteren hoger wordt. |
Citaat:
Maar goed. Kruis the Cure met Anathema, een snufje Life of Agony en misschien zelfs wat Paradise Lost. Ik denk dat je dan redelijk in de richting zit. Als aanraders zou ik nummers noemen als 'The Art of Grief' en 'Against All Gods'. |
Citaat:
Maar goed. Al die bovengenoemde bands interesseren mij niet. Dan kan ik me toch beter verdiepen in genre's die mij wel liggen? |
Citaat:
P.S. Hoe kun je Paradise Lost nou niets vinden? |
Citaat:
PS. Ik kan alles |
Citaat:
|
Citaat:
|
och godver gepost in de verkeerde topic...
|
Citaat:
doe rustig man... en altar is kut |
Altar is toch al zeker een jaar uit elkaar hoor.
|
maar de muziek bestaat nog wel.
|
Citaat:
"fuck your God, fuck your life, fuck your church and then....your wife" (y) |
ik snap echt niet wat jullie nou mooi vinden aan altar...
|
Citaat:
|
als al de teksten van altar zo zijn....beetje tegen schenen aan schoppen, kinderachtig..en dat voor een stel volwassen kerels...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |