![]() |
Uni Maastricht
Ik heb mijn inschrijfpapieren voor de Unimaas binnen. Nu moest ik een foto meesturen voor een of ander pasje :s Is er iemand die op de unimaas zit en weet waar dit pasje voor is.
Ook moest ik een gewaarmerkte kopie van het diploma meesturen :s deze heb ik dus niet. Wet heb ik een van de cijferlijst. Die van de cijferlijst heb ik ook opgestuurd maar van het diploma heb ik gewoon een kopie gemaakt bij de supermarkt. Gaan ze daar problemen over maken? |
Nee cijferlijst is belangrijker dan de diploma.
|
Ik zit nu in Maastricht, maar het lijkt me waarschijnlijk dat je dat pasje kunt gebruiken voor de universiteitsbibliotheek (en als identificatiebewijs bij tentamens). Daar kreeg ik in Groningen tenminste een pasje voor.
|
Gewoon van de diploma's en cijferlijsten die je hebt een kopietje opsturen... en je krijgt waarschijnlijk een schoolpasje (vandaar die pasfoto) die je moet tonen als je meedoet aan tentamens en andere belangrijke dingen.
|
Nee, maken ze geen problemen over. En pasje is gewoon voor identificatie bij tentamens en voor bepaalde voorzieningen (universiteitbibliotheek) en voor kopieren / printen etc op de faculteit.
|
Citaat:
|
Ik zit daar, en het is idd voor een pasje voor kopiëren, printen, bieb, tentamens enzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ik zit op de Uni in Maastricht. De betreffende foto wordt gebruikt voor enerzijds je UM card (boeken lenen, kluisje, kopieren etc) en anderzijds je bewijs van inschrijving.
Overigens wordt gedurende je verdere UM carriere (als student) niet om een nieuwe foto gevraagd. Dus je moet minimaal 4 jaarmet de uitgekozen foto rondlopen :D. Wat ga je overigens studeren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |