![]() |
wat ga jij stemmen in November
Aangezien het kabinet Balekenende is gevallen zullen er nieuwe verkiezingen komen. Mijn vraag is nu aan jou op wie ga jij stemmen.
Wordt het toch Rita Verdonk vanwege haal standvastgheid.... Mark Rutten om hem als nieuw hoofd van de VVD een kans te geven.Misschien vind je wel dat Balkenende het goed heeft gedaan en stem je voor Balkenende 3 :| . TS begint: Ik stem op de PVV. Ik stem op wilders omdat ik toch meer rechts ben en de PvdA superlinks is en de rest (van de grotere partijen )zo'n beetje middenin ligt. |
CDA en anders NCPN
|
|
VVD/Wilders/Nieuw Rechts.. allemaal 1x, aangezien ik van mijn 2 zussen altijd hun volmacht krijg..
|
Groenlinks of SP.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GroenLinks, zonder enige twijfel.
|
waar is de poll?
|
Citaat:
|
De PvdA superlinks, hihi.
|
Citaat:
|
Dat blijkt, want de PvdA superlinks noemen is vloeken in de kerk.
SP en GL, vaag alles rechts weg. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eeehm....Waarschijnlijk wel Groenlinks.
|
Citaat:
|
Geen flauw idee. Tot nu toe vind ik het allemaal nogal brak. Iedergeval geen PvdA, CDA, SP, SGP, Wilders, NR en ChristenUnie.
|
SP denk ik.
|
PvdA of SP. De vorige keer was het de PvdA, maar ik neig nu sterker naar de SP.
|
CDA of VVD...in ieder geval geen kabinet met een linkse partij...dus waarschijnlijk VVD. Waarom geen links? Omdat links niet met geld om kan gaan, en alle bezuinigingen die hard nodig waren laatste jaren teniet gaat doen en zo dus voor sinterklaas gaat spelen!
|
SP
Citaat:
|
Citaat:
Sinterklaas! Linkse kerk! Financieel wanbeleid! Linkse Kerk! Sinterklaas! Financieel wanbeleid! Financieel wanbeleid! Sinterklaas! Linkse Kerk! Sinterklaas! enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neig naar CU. Maar ik zal me nog eens grondig inlezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een partij verandert nooit zeker? Overigens is Den Uyl een halfgod. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop op een kabinet van VVD en CDA.
Probably CDA stemmen maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar eens voor de verandering op Pechtold ga stemmen.
Hoewel, de meerderheid van D'66 zie ik niet echt zitten. :') |
Citaat:
het is echt hostorishc oinuist om den uyl te verwijten dat er niet met geld wer domgegaan terwijl van acht de big spender was |
Onder andere hierom SP.
|
Citaat:
Ik vond hem altijd al wel oke (vooral toen met die cartoonrel en zijn reactie op Pastors) maar SP in zn geheel is minder. Nouja goed. Thanks voor dat stukje. :D |
SP, groenlinks is teleurstellend gebleken zeker met Halsema die zich af en toe echt als een doos kan gedragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent trouwens wel snel om zeg. :p Moet je eens wat van anja meulenbelt lezen, stem je nooit meer iets anders dan SP. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |