![]() |
astra of golf ?¿
welke waggie hebben jullie liever? een astra of een golf?
geef mij maar die Golf omdat die degelijker is en met een Turbo Diesel injectie motor leverbaar is :D(Y) |
Golf...puur omdat ik hem mooier vind en VW een beter merk vind dan Opel. Niet omdat je hem zo lelijk kunt pimpen :nono: Gewoon een nette Golf dus
|
Dan zou ik voor de astra 2.0 benzine gaan :o
|
Een Golf uiteraard :p Ik heb erin gelest en hij reed zalig! Daarbij vind ik Opel het burgerlijkste merk (hoewel ze niet de meestverkochte auto in NL zijn).
|
De Astra GTC ziet er gewoon goed uit.
|
geen van beide.
|
Astra GTC 2.0T of 150pk CDTi
|
liever Golf,
dit in verband met goede ervaringen , ook met VW in het algemeen. en wat minder met opel, maar goed ,ieder wat wils. owja, jij geilt wel erg op diesel motoren he, ik denk dat tegen de tijd dat je zelf mag en kan rijden, je hier nog op terug komt. |
VW über Opel anytime :)
|
Citaat:
|
rot op joh nep-autodeskundigen.
|
Praten we over de dichte versie, dan liever een Golf. Wel een zescilinder uiteraard.
Open heb ik liever een Astra. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gee nvan beiden, maar als het moet de golf (gti). opel is bij voorbaat fout.
|
Citaat:
|
Maakt me niet uit zolang het maar een cabrio is, nu in een auto die geen cabrio is of airco heeft is niet leuk :(
|
Golf, ben er nu in aan het lessen en gaat perfect! (y)
|
Eigenlijk geen van beide; het zijn alle twee enorme standaard auto's waarvan je er teveel rond ziet rijden.
Maar als ik dan toch moet kiezen dan zou ik voor de Golf gaan. Deze vind ik er strakker uitzien en ik denk dat VW technisch beter is dan Opel (heb geen ervaring met VW, maar wel met Opel en dat was bagger). |
als je dan tòch triest bezig bent, neem dan een gelijk een opel ... nú met gratis vlindernetje om de onderdelen op te vangen :D
|
Citaat:
Met Opel heb ik met name ervaringen met de roestduivel. Motorisch zijn ze redelijk, hoewel ik ook over de nieuwere modellen (na ca. 1995) niet meer te spreken ben. Mijn Ascona uit 1979 is kwalitatief 10x beter dan een nieuwe Vectra! |
Citaat:
Ik zou gaan voor de Astra (als het echt moet, vind t allebei suffe auto's), maar A ben ik zwaar anti-vw, en B vind ik de astra er beter uitzien dan de golf. Maargoed, het blijven kutwagen :p |
Citaat:
is eeen feitelijke mening mang :D |
Ik vind het allebei auto's om depressief van te worden.
|
Ik vind de astra een leuke auto :)
Golf 1 en 2 ook... maar ik neem aan dat het hier om de nieuste types gaat :o |
Golf, omdat ik geen opels moet.
|
Golf omdat ik die beter vind rijden dan een astra.
|
Astra omdat het een Opel is.
Maargoed. Als ik eerlijk ben vind ik de golf wel iets sportiever en vertonen sommige astratjes een paar mooie roodbruine vlekken op vele plaatsen, maar ik ben nou eenmaal een enorme burgertrut en kies dus toch voor de astra. Voor een golf zou ik me iig ook zeker niet schamen, dus voor m'n eerste autotje zal de prijs de knoop wel doorhakken ofzo. |
Ik kies mazda!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee.. het is gewoon een iets minder trage golf :P Als je een wolf in schaapskleren wilt hebben moet je voor de golf vr6 gaan ;) |
beide? ik kan echt niet kiezen
|
Heb een jaar lang in de nieuwe Astra gereden. Beviel erg goed...geen bijzondere mankementen.
De nieuwe astra oogt toch een stuk frisser dan de nieuwe golf naar mijn mening. Verder ben je een ontzettende leipo maar dat dat je zelf ook wel door. |
Citaat:
Edit: laten we het erop houden dat ik bij thuiskomst Scooby ff moest troosten omdat zijn ego gedeukt was, en toch nog moest uitleggen dat hij toch wel een hele snelle auto was. Na herinering aan die week ervoor dat hij een 996 verschalkte ging het wel weer :bloos: :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
A: niet bestaat.. tenzij je Audi bedoelt ;) B: dit niet past C: de aslast veeel te hoog word D: je dus ook APK dikke problemen krijgt. gaat van 4 cylinder naar een 8 cylinder. laat ik maar niet beginnen over de RDW etc.. etc.. ps. je kijkt teveel americaanse customiser programma's ;) |
Citaat:
Maar goed, ik zou voor de Astra gaan. |
graag de VW 1.4 GT
|
Golf
|
Ik zou niet dood gevonden willen worden in een Opel, dus die keuze is niet moeilijk.
|
golf, alhoewel we twee astra's voor de deur hebben staan :p
|
Ik vind zoiets:
http://irishcar.com/ICOimages/opelastracoupe.jpg echt wel beter dan zoiets: http://www.canadiandriver.com/articl...golfcl_1-1.jpg Maargoed, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.starcar.co.yu/images/v_astra2.jpg http://www.babez.de/vw/golfv/newtitel.jpg Dit lijkt me een betere vergelijking. Persoonlijk zou ik nog niet dood gevonden willen worden in een Opel Astra. Opel staat voor mij sowieso voor nietszeggende emotieloze vervoersmiddelen (met een heel enkele leuke uitzondering zoals bijvoorbeeld (de oude!) GT en de Lotus Omega) en daar wil ik als autoliefhebber niet mee worden geassocieerd. Volkswagen is nauwelijks beter, maar desondanks zou ik de Golf prefereren, omdat ik deze minder lelijk vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |