![]() |
Engeland - Portugal
Ik hoop dat Engeland Portugal uit het toernooi schiet! :D
|
ik hoop dat protugal wint maar weer met een kaarten festijn zodat ze inde halve finale niet genoeg splers kunne opstellen
|
Ik denk dat Engeland gaat winnen.
|
Ik vind Engeland zo'n verschrikkelijk bagger team... Maar bij Portugal lopen er ook een aantal rond die ik niet al te symphatiek vind.
Lastig dus. :D Ik gok dat Portugal doorgaat. Die voetballen toch wel erg slim en de verdediging van Engeland ziet er dit WK niet al te solide uit. |
Niet weer Foppe.
Engeland zal krijgt het heeel moeilijk. Ik denk eigenlijk toch dat Portugal gaat winnen. Al hoop ik op onze Britse vrienden. |
Ik hoop dat Engeland het redt, maar ik vrees ervoor.
|
Het theater ging verder waar het gebleven was. WTF deed Rooney verkeerd? Hij stapte die vent in de ballen, en toen floot de scheids voor een overtreding, dit was dus niets. Maar toen gaf Rooney een duwtje en toen kreeg hij rood. Dus ik ga ervanuit dat het om dat duwtje was. DAT IS TOCH GEEN ROOD? Wat een niveau scheidsrechters :| Om te huilen. Dat wordt nog wat vanavond met die Engelse Hooliguns.. Er zijn heel veel Engelsen aanwezig in dat stadje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VERDOMT!!!!
Ik vind dat de scheidsrechters heel erg slecht zijn dit wk (N), dat van Rooney was gewoon vriendschappelijk :rolleyes:, wel jammer dat het niet bij C.Ronaldo was want ik kan die gast niet uitstaan! moederskindje |
Scheisse...
wie kicked portugal eruit....oo wie ooo wie |
GODV#*(&$@#_)@*)&@!!! :mad:
Naja, dan moet Brazilië of Frankrijk maar van ze winnen. ;) Jammer dat het Engeland niet is geworden, ik vond ze zelfs met 10 man beter. |
Citaat:
you da man. |
Heerlijk hoor, die objectiveit van Nederland.
|
Ik vond Engeland nou niet bepaald beter dan Portugal.
|
Portugal heeft gewoon een kut elftal (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |