![]() |
TK Gamecube + zeer veel
te Koop:
Alles kompleet in doos met handleidingen. Vrijwel alles in zeer goede tot perfecte staat. Gamecube (black) Ingebouwde Qoob Pro Chip 2 Controllers (Black) 1 memory card 4Mb (!) 1 Bongo trommels Breedband Adapter Spellen: Donkey Konga Billy the Hatcher Zelda Colelctor's Edition Mortal Kombat: DA Doshin the Giant MoH: Frontline Phantasy Star Online 1&2 Tony Hawk Underground Capcom vs. SNk eo2 Ace Golf LotR; Two Towers Eternal Darkness Harvest Moon Ghost Recon 2 True Crime: NY Call of Duty 2 Big red One Gun +33 (!!) Games* voor de Qoob Chip waaronder: Pikmin 2 Zelda Windwaker Paper Mario Mario Baseball Metroid Prime 2 Echoes Animal Crossing Donkey Kong jungle Beat Naruto ninja 1,2 en 3 King Kong Resident Evil 4 en vele, vele andere (top)games. *zonder handleiding/doosje. Al met al een erg complete Gamecube set die garant staat voor honderden uren speelplezier! Ik vraag er €350,- voor. |
wil je de spellen ook los verkopen? zo ja wil ik:
Tony Hawk Underground Animal Crossing Resident Evil 4 wat zou je er dan voor willen hebben? |
los verkopen gaat me teveel tijd kosten,
heb snel geld nodig. :) |
ik wil je zelda collectors edition als je die kwijt wil...
|
Citaat:
|
Is TLOZ: Collectors edition de retard edition of the versie die bij Mario Cart Pack zat? ( Dus samen met Mario Cart komt ) :confused:
|
Zelda CE is die bij Mario Kart zat.
het gaat dus om de losse schijf met handleiding. met Majora's Mask, Zelda 1 en 2 en Ocarina of Time. Filmpje over Zelda en 20 min. Demo van de Windwaker. ;) maar ik wil denk ik toch gewoon in één keer alles verkopen. Anders zit ik straks met een Cube en allemaal kutspellen :) Wieweet dat wat biedingen mij kunnen overtuigen ... :evil: |
Citaat:
|
Ik wil je breedband adapter wel overnemen als je die verkoopt.
|
nu ja , misschien toch maar los gaan verkopen dan..
€20 bitch, wie biedt hoger? Breedband Adapter-> Wil je daar PSO 1&2 ook bij? Biedt er maar op. :evil: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |