![]() |
Ontkenning
He mensen,
kan iemand mij hier soms bij helpen: dit zijn de zinnen die ik moet 'ontennen': 1: Tu te leves toujours tot. Non,......................................(nooit) 2: Vous vous préparez encore? Non,......................................(niet meer) 3: Tu maquilles déja? Non,......................................(nog niet) 4: Ils s'appelent Jansen? Non,......................................(niet) 5: Tu vas dire quelque chose au professeur? Non,......................................(niets) 6: Sophie attend quelqu'un? Non,......................................(niemand) Misschien begrijpen jullie er meer van:S Deze site hepk nog gekregen maar ik Begrijp er nog niks van!! Kijk bij 5.3: http://64.233.183.104/search?q=cache...d=4&lr=lang_nl Khoop dat iemand mij kan helpen!! Groetjes Djonna |
Zo moeilijk is het toch niet?
Je staat altijd vroeg op. -> Nee, ik sta nooit vroeg op. En dan proberen te vertalen...Maar de "ne" niet vergeten ertussen te zetten. Nu ben ik veel te goed geweest en heb ik het voor jou gedaan :rolleyes: 1: Tu te leves toujours tot. Non,......................................(nooit) Non, je ne me lève jamais tôt. 2: Vous vous préparez encore? Non,......................................(niet meer) Non, je ne me prépare plus. 3: Tu maquilles déja? Non,......................................(nog niet) Non, je ne me maquille pas encore. 4: Ils s'appelent Jansen? Non,......................................(niet) Non, ils ne s'appellent pas Jansen. 5: Tu vas dire quelque chose au professeur? Non,......................................(niets) Non, je ne vais rien dire au professeur. 6: Sophie attend quelqu'un? Non,......................................(niemand) Non, Sophie n'attend personne. |
Frans
Is er iemand die mij kan helpen met deze zinnetjes naar het frans te vertalen...:
Hoe zeg je: 1: Dat je morgen jarig bent: 2: Aa je vriend welke films er draaien: 3: Aan je vriend of hij met je meekomt: 4: Afgesproken en tot aanstaande zaterdag 5: Bedankt voor je uitnodiging: Ik hoop dat iemand zo slim is dat hij dit kan vertalen!!!! Groetjes Djonna |
>> Moderne Talen
|
|
Vertalen alleen lijkt me niet voldoende ;)
"Hoe zeg je? ..." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |