![]() |
[GEZ] SNES/ supernintendo
ik zoek: een niet al te dure supernintendo, met of zonder spellen.
dus heb je er nog eentje op zolder staan, of heb je verkooptips: laat het weten! :) |
Kom een keer in Leiden kijken, daar hebben ze een zaak die verkoopt bijna iedere retro console die je kan bedenken voor rond de 40 euri.
Ik ga morgen of overmorgen naar leiden, dus ik zal het adres een opzoeken. |
Tip; als je dan toch ergens een Snes weet te snatchen, kijk dan gelijk bij een of andere Gameshop voor een Pro Fighter X - ding, dan hoef je die kutspellen (waar je ook vaak naar moet zoeken) niet te kopen. Roms ole ole.
|
Citaat:
|
Ik heb er 1 :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde vandaag dat ik er eentje kan krijgen voor 15 euro.
Als jij er minder voor wilt, dan zeg ik natuurlijk geen nee :) en anders: heb je nog spellen te koop? |
Minder als 15 euro doe ik niet. En ik heb alleen een mario spel maar die houd ik dan liever ook zelf :)
|
Citaat:
cartridges leve langer ole ole :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zelf ook sinds een maandje eindelijk weer eentje (super pro fighter x) cartridges zijn leuk hoor, maar de helft van de leuke onbekendere spellen is amper te vinden |
hmmz... zo'n profighter x ding is dan misschien ook wel wat voor mij :P iemand die mij kan vertellen waar ik die roms kan dl'en? speciale sites of vooral zoeken? pm me de sites dan ff als je wil
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens, dit gaat wel heel erg de illegale kant uit... links naar roms... poeh. :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |