![]() |
Wanneer wordt de overbrugging uitbetaald?
Ik krijg tussen de middelbare en universiteit over juli en augustus overbrugging, dus soort tegemoetkoming scholieren. Maar deze stond eind juni niet op mijn rekening. wie weet wanneer deze wordt uitbetaald? Pas aan het einde van de termijn ofzo?
|
je krijgt het van juli en augustus, dan lijkt het me logisch dat het niet in juni al op je rekening staat :confused:
|
Op de gebruikelijke uitbetaaldata, rond 23 juli en 23 augustus dus.
|
Citaat:
|
Let erop dat de IB-Groep altijd achteraf uitbetaald, geld voor juni krijg je dus pas eind juni en geld voor juli pas eind juli.
|
Citaat:
ik dacht dat je het geld van juli dus al eind juni kreeg. Maar dan weet ik voldoende:). Dus de stufi van september krijg ik dus ook pas eind september? |
Citaat:
uitbetaaldata staan volgens mij ook op de site van de ibg :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
t wordt de 24e altijd gestort...
|
HeeJ!
Wat voor tegemoetkoming is dat dan :rolleyes: ? Ik ben ook nog 17 nu en word pas in maart 18. Kga wel naar de uni nu. Maar volgens mij krijg ik gewoon pas stufi vanaf oktober en geen overbrugging ofzo :| x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel, ze krijgt wel studiefinanciering. Iedereen die na 1 juli 18 wordt, krijg per oktober studiefinanciering, of je nu in september of maart jarig bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Check http://www.markthisdate.com/calendar...l?calendar=893 voor alle uitbetaaldata en zet ze in je agenda!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |