![]() |
My name is Earl
De besnorde en bier drinkende Earl heeft iets te vaak de verkeerde beslissingen genomen in zijn leven. Het lot is hem echter opeens verrassend gunstig gezind als hij de loterij wint. Zijn aantrekkingskracht voor ongeluk blijkt echter te sterk als hij in al zijn euforie door een auto wordt aangereden en zijn winnende lot ziet wegwaaien. In het ziekenhuis zet een tv-show Earl aan het denken: succes is het directe resultaat van het doen van goede dingen voor andere mensen. Earl ontdekt karma. Met als doel een beter leven voor zichzelf af te dwingen, gaat hij al zijn fouten uit het verleden rechtzetten.
Maandag RTL 5 21.00 uur Ik heb er vooral veel slechte kritieken van gelezen, maar de pilot vind ik wel ok, misschien wordt het verderop steeds flauwer. |
Wel leuk hoor, ga het denk ik wel volgen, op tv of download.
|
Leuke serie (y) Joy is echt priceless
|
Ik vond het wel geinig de eerste aflevering :cool:
|
"I think you're trying to sell a cat to a man who prefers dogs"
:D :D :D |
Eerste keer alleen laatste kwartier gezien, maar dat was leuk genoeg om de rest te volgen (y)
|
Ik heb het eerste seizoen al gezien, het is geweldig!
Ik ben dan ook verliefd op Jason Lee, zelfs met snor & truckerstyle. |
Het is wel een grappige serie, heb hem al helemaal gezien.
|
ik vind het erg leuk (y)
en ik heb er eigenlijk alleen maar positieve kritieken van gelezen :confused: wat voor dingen lees jij? :p |
Vergeten te kijken
|
Stond hiervan iets in de FHM moest leuk zijn.
|
Citaat:
|
Net gezien, vond het wel leuk :)
|
Vergeten te kijken.
Maar het was wel leuk dus? Dan zorg ik dat ik de volgende keer ook maar kijk. |
Ik zei het toch! Maar niemand hier wilde naar me luisteren verdomme! D'r is al een heel seizoen geweest!
|
Ik heb de hele serie besteld via internet (terwijl ik er net achter kom dat ie ook op bittorent staat), omdat k al heel wat afleveringen in de VS had gezien.
Vind ze goed fraai (y) , maar na een heel seizoen beginnen sommige dingen een beetje te vervelen |
Citaat:
Die komt steeds terug maar ze hebben em nog niet gedaan. En ik vond ook Y2K zo geniaal :D |
Geweldige serie. Na de pilot op TV de hele serie 1 gedownload en gekeken. Was echt leuk. Je word er gewoon helemaal blij van :).
|
briljante serie, ben de laatste dagen echt heel veel aan het kijken, ik heb het eerste seizoen gedownload en vind het een van de beste series die er in tijden gemaakt is
|
Heb het eerste seizoen ook al gedownload.Echt geniaal. :D
|
zie sig.
|
Citaat:
|
Ik heb het gedownload echt leuk je blijft het kijken!!
Nadat ik het maandag had gezien moest ik er meer zien! |
echt vet(Y) zo'n hier-kom-ik-voor-thuis-serie.
maar waar ken ik die dikke randy nou van? |
Randy wordt gespeeld door Ethan Suplee, hij zat o.a. in John Q, American History X, The Butterfly Effect en Evolution :) Ik denk dat de laatste drie wel zijn meest bekende rollen zijn.
En de serie is inderdaad erg gaaf. Het is de enige van de nieuwe komedies die afgelopen jaar zijn gekomen die ik daadwerkelijk leuk vind - niet zozeer vanwege de humor maar ook vanwege de personages. Earl & Co hebben wel hele aparte vrienden soms... |
Ik heb het half-half bekeken en ik vind er niet veel aan. Maar dat kan ook komen omdat ik Jason Lee nooit echt grappig vind (veel te geforceerd allemaal).
Het is dat hij de 360 flip heeft uitgevonden (,hoewel dat ook niet helemaal klopt).. |
ik vond de eerste aflevering echt wel leuk en ik wilde het gaan volgen, maar ik ben het nou al twee (of drie?) afleveringen vergeten omg. Nou volgende week maandag nog maar eens proberen dan.
|
Seizoen 1 gezien :o :cool:
|
Die keek ik altijd met mijn vriendje :cool: geniale serie
|
Wanneer komt S2?
|
Citaat:
Boy meets world speelde die ook in. Dikke Joey :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |