![]() |
Nine Inch Nails [Appr. Topic]
zo. Wat is je favo ome Trent plaat? Vond je With Teeth ook tegenvallen? Is NIN baanbrekend geweest?
|
Citaat:
nee baanbrekend niet, wel uniek |
je moet stemmen op een poll, verdulleme.
|
Citaat:
|
Waar is de optie 'allemaal kut'?
|
The Downward Spiral.
Productie + Sfeer. (y) The Fragile is een goede tweede. |
Ken alleen With Teeth.
Kon me niet boeien. |
Citaat:
/haha. |
Ik apprecieer.
Citaat:
|
Ik heb alleen van With Teeth alles, en van de rest weet ik niet van welk album het komt. Maar With teeth viel idd wel tegen
|
Citaat:
Favo is The Downward Spiral, was ook mijn eerste NINplaat, met The Fragile op nummer twee. With Teeth viel idd tegen, gebrek aan uniekheid, hardheid en randje. |
The Downward Spiral (y) , en The Fragile met 'The Great Below', ook zo lekker positief.
hhhm hiermee win ik geen orginaliteits prijs |
Citaat:
|
'the fragile', vanwege de sfeer, de lading die de cd heeft, het persoonlijke van reznor in deze cd en omdat het een godverdomde goede dubbel cdis.
alles sluit op elkaar aan, en elke woord/noot lijkt op deze cd een functie te hebben. het meesterwerk van 1999 vond ik. Waarom staan al die matige eptjes ook op de lijst? |
TDS
AATCHB "Still" The Fragile. Van With Teeth vónd ik eigenlijk alleen Only echt leuk. Swingend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Fragile
Pretty Hate Machine With Teeth is wel gaaf, waar ik bij andere albums de hele plaat draai, trek ik with teeth gewoon weg niet, niet interessant genoeg vind ik. |
The Fragile.
|
Citaat:
With Teeth is wel aardig, paar sterke tracks maar absoluut niet wat ik er van had verwacht. Trent moet gewoon lekker in zn eentje knutselen en het hele band-gebeuren maar bewaren voor de tours. |
Het heeft mij om de een of andere reden nooit kunnen bekoren..
|
Heb NIN nooit gesnapt :(
|
NIN is geil. Pure liefde. Klaar, moeilijk om uit albums te kiezen, maar ik vond With Teeth wel erg chill.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Fragile...ben net wakker dus vraag even niet waarom.
|
Citaat:
die hoeft er niet te zijn als je het niet luistert en er ooit een cd van wou. |
dp
die hoeft er niet te zijn als je het niet luistert en er ooit een cd van wou |
Wat is een dp en ik heb het alleen over de optie heren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |