![]() |
Met wat of wie heb jij een haat-liefdeverhouding?
ik met eten
en drugs en snorren. ze zijn zo tenenkrommend afschuwelijk dat ze er mooi van worden. het is erg confusing. :) |
Met de afstandbediening, ik houd van hem, alleen word ik wat verdrietig als z'n batterijtjes niet goed zitten.
|
Dd-ar.
|
Een soort van vriendin van me. :(
|
Zegiklekkerniet.
|
zegiklekkerniet
|
eten
|
Eten
Mijn lichaam Een bepaalde jongen :o |
Hasselt
|
Met mijn ex-vriendje,
Hij was tot voor kort mijn chef op mijn werk. Maar hij heeft nu dus ontslag genomen. Dus misschien verandert er nu snel iets in het haat - liefde patroon. Hmmzz.. lastig |
Eten natuurlijk.
En met het gevoel voor mijn ex-vriendje. Is het nou goed of niet om nog zo aan elkaar gehecht te zijn? |
haat-liefde? Met mijn computer. Er is geen hol aan en toch zit ik er iedere keer weer achter.
|
eten inderdaad :P
|
Ohja, mijn computer ook inderdaad. Ik zit dat ding heel vaak uit te schelden omdat hij niet doet wat ik wil, maar ik kan er maar niet zonder. :p
|
Mijn studie.
|
Tientallen collega's.
|
Inkopper:
Het forum. |
Mijn computer.
|
Eten. Mijn hersens.
|
Citaat:
:o :p |
Eten
|
Citaat:
|
Met mijn baas.
|
drugs, vriend van mij, drugs
|
Chocola
zooo lekker maar zoooo slecht |
Eten
|
eten, haaien, mijn zusje.
|
De essays van mijn vriend. Ik heb 'geen komma' maar onder control V gezet. Om maar niet te spreken van het grote aantal tenenkrommende spel en grammatica fouten omdat hij te eigenwijs en lui is om het na te kijken. Ik word er een beetje moe van.
Mijn vriend daarentegen = lief. |
kat + computer + Bert + Ernie
|
Zo'n meidje van mn oude school.. Dan laat ze 3 weken niks van zich horen, ben ik boos.. En dan 1 smsje en dan ben ik weer helemaal van de kaert..
|
Die 11-jarigen kunnen nog amper smsen dus niet zo opwinden erover.
|
^
|
Citaat:
|
met de computer, omdat ik het heerlijk vind om te doen.. maar ik wordt er ook duf van en krijg er zo'n gevoel van dat ik mezelf eens nuttig moet gaan maken ipv achter dat ding hangen.. maarja :confused: (n)
|
Het openbaar vervoer
|
Citaat:
die vergat ik nog idd.. de laatste maanden was ik er eindelijk weer over te spreken, vallen ineens deze week zonder aanleiding weer 2 treinen uit zonder dat het ff wordt omgeroepen :o (n) |
Citaat:
|
Met m'n vriendje en drank en drugs en energydrink.
|
Warm weer. Heerlijk als je vrij bent, maar behoorlijk vermoeiend als je moet werken...
|
Citaat:
|
net als katje,
eten en drugs (in mijn geval wiet) en mijn computer. die houd niet van mij :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
de keuken
|
Citaat:
|
Poker.
Sigaretten. |
De slaap, soms komt hij als geroepen, maar soms heb ik nog zoooveel andere dingen te doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
chips: de ene helft van de zak vind ik wel lekker, de andere helft niet meer
mn psycholinguistiek docente: ik kan heel gezellig met haar kletsen, en 1 minuut laten zeikt ze weer over een klein 1 tje 2 tje dat op de verkeerde plaats in de datafile staat :mad: martini: de ene avond fantastisch dronken, de volgende ochtend uitgedroogd als een mummy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |