![]() |
sex tijdens mentruatie
Wat vinden jullie van sex tijdens de menstruatie? Wie vindt het echt niet kunnen of trekken jullie er niks van aan?
|
Op de 2e dag, als het relatief hevig is (niet echt hevig, lang leve de pil, maar vergeleken met de 1e, 3e en 4e wel :p), vind ik het te veel geklungel met voorkomen dat er bloed op lakens komt etc, dus dan heb ik eigenlijk nooit seks. Verder kan het me echt niet schelen.
|
Ik heb geen seks als ik ongesteld ben omdat ik meestal heel erg pijn heb.. Ondanks de pil. Anders zou ik het nog niet doen trouwens omdat ik het vies vind weet niet waarom eigenlijk :confused:
|
Mij maakt het niets uit, dus wat dat betreft laat ik het dan aan de jongen over. Hij hoeft me ook absoluut niet te beffen ofzo, maar seks, daar heb ik altijd wel zin in :) Een ex van mij vond het eerst niets, maar later hadden we wel gewoon seks als ik ongesteld was, en mijn laatste ex wilde het niet, al zei hij op een gegeven moment met twijfel dat onder de douche misschien kon dan :D
|
Ik weet niet. Ik heb wel seks gehad tijdens mijn menstruatie maar ik vond dat meestal niet echt geweldig omdat er dan een condoom gebruikt moest worden en ik daar niet echt geweldige ervaringen mee heb (vaak gescheurd enzo). Als het condoom nou eens niet zou scheuren zou ik er geen problemen mee hebben :)
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd best moeilijk om een condoom gescheurd te krijgen. Hoe doet men zoiets?
|
een echte schipper bevaart ook de rode zee (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ik doe het wel gewoon, mijn vriend en ik kunnen toch niet echt van elkaar afblijven meestal :p dus uiteindelijk doen we het dan wel. ik heb er neit echt problemen mee, hangt van de jongen af. |
Citaat:
Kan toch ook als de jongen op een gegeven moment wat harder en sneller te werk gaat? Dat het dan gaat scheuren ofzo? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt het ook niet aan hoe de jongen geschapen is? :O |
Citaat:
Ik haat condooms :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij kochten altijd gewoone Durex Natural :confused: |
Als je elkaar maar een paar dagen per week ziet en je hebt dan toevallig zin (goh...), tsjah :) 'k Zal er niet met m'n neus in gaan zitten, maar met de rest heb ik niet zoveel moeite.
|
Onder de douche (y)
|
Citaat:
|
Totaal geen problemen mee :) Goeie sex is altijd ranzig ;)
|
De eerste 2 dagen heb ik er echt geen behoefte aan maar daarna vind ik het prima .. wat hij wil
|
Maakt mij niet echt veel uit, mijn vriend ook niet.
Dus wij doen het ook als ik ongesteld ben. |
who cares, ja kan het toch afwassen
|
Citaat:
op de erge dagen een handdoekje eronder, daarna in een koud sopje, niets aan de hand. en trouwens bij mij scheuren condooms ook nog wel eens. :o |
Citaat:
|
Het is nog niet voorgekomen dat het uberhaupt mogelijk was binnen deze (en eerdere, maar die tellen we maar voor het gemak niet mee) relatie. Maar wat niet is kan nog komen.
|
Als we het vantevoren er over hebben wil ik het liever niet (teveel gedoe), maar als het eenmaal zover is gebeurt het toch wel. Gewoon met condoom, en tampon alvast klaarleggen voor erna.
|
sex tijdens menstruaite kan wel zolang het maar niet de eerste paar dagen is en anders heeft ze toch der mondje en der kontje:P:D
konradje |
Niet zon ramp hoor, zolang het geen waterval is...
|
Ik heb dan meestal niet zoon zin. Maar als ik zin heb vind ik het onder de douche wel kunnen. Zomaar in bed.. tja weet het niet.
Mn vriend zegt altijd dat hij het niet wil. Maar laatst toen ik het voor de gein zei, wou hij toch wel doorgaan :p En beffen, nee dat zowiezo niet |
Ik snap het niet. Gaan jullie dan eerst naar de wc om je maandverband of tampon uit te doen en na de seks vervolgens weer terug?
Bah. Ik moet er niet aan denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon het touwtje verlengen...of kruimeltjes neerleggen, net als Hans en Grietje.. :p |
Citaat:
|
Waarom moet alles van 2 maanden geleden nu weer naar boven? :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |