![]() |
Gentse Feesten
Wie gaan er van dit forum ook naar de Gentse Feesten??
|
misschien kun je vertellen wanneer dat is en wat er te doen is?
|
Citaat:
http://www.gentsefeesten.be/ |
2 jaar geleden kwam ik net een paar dagen nadat deze feesten waren geweest. De heer Brusselmans wist nog wel te vermelden dat de moeite waard was , maar dat de patersholfeesten ook gaaf zijn. Die moet ik allebei een x bezoeken. Alleen dit jaar niet.
|
Staat samen met wacken op 1 op mijn things to do lijst van volgende zomer (y)
|
Ik zou eigenlijk alleen al gaan voor Kommil Foo. Pure liefde voor die gasten. <3 En ze spelen bijna elke avond.
Jammer dat Gent niet echt om de hoek ligt. |
Ik ga er zeker een of twee dagen heen. Altijd gezellig! Heb het programma nog niet echt bekeken, maar dat komt dan wel weer.
Een van de weinige voordelen als je ouders in Zeeuws-Vlaanderen wonen, is dat je binnen een half uur midden in Gent staat (y) |
ga er absoluut weer heen.
|
Ik ga zeker! Alleen wel pas de laatste vier dagen. En Kommil Foo is inderdaad de moeite.
|
Ik ga van de 16e tot de 22e :)
|
Zoo, wat zijn die feesten heerlijk, je wordt zelfs fan van De Kreuners of Eddy Wally door die gekke Belgen hier, het is nog lang niet voorbij en het gaat maar door, ik wou even zeggen dat de organisatie ook perfect is geregeld, en zelfs om 5/6 uur rijden er nog trams af en aan met mensen...
|
ja was weer te gek. DAAU was magistraal goed, de drummer is een goede toevoeging en ook Bell Orchestre was erg goed. Verder gentse feesten zijn eigenlijk bij voorbaat al geweldig. jammer dat mijn geld op was.//
|
Ik ben er weer elke avond, logisch want ik woon in centrum Gent. Heb al toffe dingen gezien: 50 foot combo, members of marvelas, en the internationals. Heel Gent is weer aan de Irish Coffee! En ook kotsende mensen, slettebakjes van 55, en mensen die in onze brievenbus piesen (n) .
|
10 days off! (y)
|
Citaat:
Ik heb An Pierlé & White Velvet gezien woensdag, erg indrukwekkend, wat een fantastisch mens is dat! Vanavond naar Das Pop :D Edit: DAAU gemist :( en moet Lalalover maandag ook missen omdat ik mijn ouders naar de fokking fietsbus moet brengen in Breda :s (n) |
Ik zit trouwens elke dag tot een uur of 6 in het Duvel Droomschip te Baudeloplein :)
|
Think of one, postman en buscemi waren de moeite!! En de organisatie is inderdaad zeer goed, zelfs om 6u s'morgens geraak je nog thuis met de tram.
|
Das Pop was super! De band is nu zelfs nog beter (gereduceerd tot drie personen, zanger is tevens drummer)! Een erg strak rock 'n' roll optreden. Jammer dat ze op het eind een cover speelden... Ik heb het hele optreden gedacht: als ze maar geen cover spelen! En toen deden ze het toch, het allerlaatste nummer, stelletje prutsers.
Vanmiddag toch nog naar Lalalover! Jammer van het weer :( Trouwens: wat is het daar goedkoop zeg! Joepie! Zou ik ook nog iets zonder uitroepteken kunnen typen! |
Ik ben maandag geweest. Was erg leuk. Heb Venus (Waalse groep - dEUS a-like) gezien op Boomtown. Gezellig.
|
Gentse Feesten waren idd weer leuk.
Ik heb new york ska iets, gezien erg leuk! gentse feesten zijn idd goedkoop, ook fijn dat er zoveel nachtwinkels zijn waar je koude blikken kan kopen. En niemand die er over zeurt dat je blikken drinkt! Das Pop was er goed, Racoon en nog een of ander belgisch bandje uit antwerpen, leek een beetje op DAAU, maar dat wat meer pop. Ook veel leuke straattheater acts dit jaar! |
ik wou ook naar ny ska jazz maar ik was te laat dus hebben we maar 8 uur voor de BABA gezeten.
|
niks gezien alleen tot 7 uur 's morgens rondgehangen 1 dag :)
gezellig wel |
Dat laatste is altijd sikker idd :) Kortom, zijn we het eens met de stelling:
De Gentse Feesten waren dit jaar wéér op en top geregeld? |
absoluut , alleen volgend jaar weer het podium bij polé polé over het water heen
|
Ze waren heerlijk, dit jaar. Echt goed te doen qua volk ook. Heeft iemand Moustash op straat zien spelen (vlak bij het Sint-Jacobs, als ik mij niet vergis). Machtig hoe zij hun publiek meehadden. Boomtown was ook heel goed, mooie namen, alhoewel niet té bekend. Ze hebben dat heel goed georganiseerd dit jaar, echt wel. (An Pierlé en Absynthe Minded, genialiteit)
|
Leve de Kinky Star (alweer)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |