![]() |
Duitsland - Italië
(y)
|
Italy wins...
Italie wordt sowieso kampioen, ik ben namelijk een ITA Fanboy. |
Ik vrees dat Duitsland het wéér gaat redden. ;((
|
Duitsland gaat wel door denk ik. Wie is de scheids?
|
Deutschland "für der Sieg".
|
Dit zou wel de wedstrijd van het toernooi kunnen worden. Ik gok op een 1-0 voor Italië. Maar wellicht verrast Die Manschafft mij wederom.
|
Ik wil zondag om 20.00 ergens in Düsseldorf dronken zijn, dus Duitsland wint vanavond, geen twijfel over mogelijk. (y)
|
Frings alsnog geschorst... :cool:
Terecht, had ie zijn handjes maar thuis moeten houden. |
Citaat:
en dat het dan maar 1 dwedstrijd is |
Citaat:
|
Citaat:
Op de beelden van de FIFA zelf was blijkbaar niet te zien dat Frings zich misdroeg. |
Citaat:
huhuhu ik zei mof :bloos: |
Citaat:
Sja, zo had ik het nog niet bekeken... Zou wegmoffelen van de duitsers zijn afgeleidt? zal haast wel. :p |
Italie speelt vermoedelijk met Totti, Toni en Gilardino. Vrij aanvallend dus.
|
Citaat:
Duitsland moet deze sowiezo winnen, ze spelen het leukste voetbal... en uiteindelijk ook, in de finale tegen hopelijk Frankrijk. |
Ben bang dat het ITalie wordt.
Jammer van Frings dat het op zo'n manier moet, had hij maar meteen een straf moeten krijgen niet nadat die Ita's er om zeuren. Dan kunnen we Grosso ook nog wel schorsen voor zijn super schwalbe die leide tot de overwinning tegen Australie. |
Citaat:
|
Iets nuttigers dan dat heb ik over deze wedstrijd niet te melden, behalve dat ik vind dat Italië na een leuke eerste wedstrijd weer is teruggevallen in dat vervelende spel van ze.
|
Duitsland gaat wereldkampioen worden dus deze wedstrijd zullen ze ook wel weer in de laatste minuut winnen.
|
haha wel leuk dat ze die fameuze wedstrijd uit 1970 lieten zien. er werd wel dramatisch verdedigd soms toen :D (n)
|
Citaat:
|
De wedstrijd staat op het punt van beginnen. Wie ik als winnaar voorspel durf ik echt niet te zeggen. Van de twee landen heeft Duitsland het leukste voetbal gespeeld en na de wedstrijd tegen Argentinië (toen het lang 0-0 en 0-1 stond) heb ik het gevoel dat Duitsland het in bijna alle situaties toch nog kan redden. Van de andere kant speelt Italië weer typisch Italiaans dit hele toernooi, dus waarom vandaag niet, zodat Duitsland er niet doorheen komt? Ik weet het echt niet...
Als het op strafschoppen trouwens aankomt dan zeg ik Duitsland als winnaar. Italië won nog nooit een strafschoppenserie op het WK en Duitsland verloor er nooit een. ;) We'll see! |
Wat een respect van de Duitsers, beetje fluiten tijdens dat mooie volkslied van Italië. Blèh, Italy moet winnen!
|
Puike scheids.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Camoranesi toch een waardeloze speler. Net als Borowski aan de andere kant, die ligt ook alleen maar op de grond.
|
Hehe, nu wordt Borowski ook gewisseld.
|
Hehe 13 centimeter tussen Toni (1.93) en Gilardino (1.85). Onzin.
|
Nog 1 minuut, Duitsland ligt er uit :/
|
alles is voorbij :)
|
Woei! Wat een eind:cool:
|
Ohne Deutschland fahren wir zu Berlin! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SCHEISSE
SCHEISSE SCHEISSE Maar wat een partij. (y) |
Ik heb serieus keelpijn, zo hard schreeuwde ik bij de 1-0 :bloos:
Mijn moeder vertelde trouwens gisteren dat Italië een maandje na mijn geboorte ook wereldkampioen werd (dat wist ik wel maar toch) en dat er in het dorp waar we toen woonden honderden Italiaanse gastarbeiders toeterend door het dorp reden. De cirkel gaat rond worden. :cool: |
Ik zei het toch. Nu ga ik die 30 euro winnen. :cool:
|
Citaat:
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSS,
eindelijk van dat team af :D |
Ohne Deutschland fahren wir nach Berlin :D :p !!
|
Nepgermanen. (n)
|
He. Een leuek wedstrijd.
|
Citaat:
|
Wat lijkt die Materazzi trouwens sprekend op John Turturro.
|
Mooie wedstrijd, prachtig uitgespeeld door Italie. Hopelijk houden ze dit niveau vast en komt Frankrijk in de finale ook in topvorm. Dan kan het nog een mooie afsluiting worden van een redelijk WK.
|
Neeeeeeee!!! :( :( :(
Ik ben er kapot van. :( Duitsland had moeten winnen, verdammt! :mad: |
Zeg het niet graag maar Italie terrecht gewonnen.
|
Op naar Italië - Portugal :bloos: .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |