![]() |
Halo 3 pre-order ?
Ik heb net Halo 3 ge-preordered ( wat een k*twoord :P )
je kan hem nu al bestellen via www.xboxhome.nl Gaan jullie Halo 3 al pre-orderen ? of wachten jullie tot hij eindelijk uit is ? Lijkt me een mega vet spel, die trailer die ik heb gezien zag er echt mooi uit. |
Nee Likkertje, ik heb uberhaupt geen Xbox maar daarnaast is Halo ook niet aan mij besteed.
|
Citaat:
|
het domste wat je kunt doen is een hype spel the bestellen via pre-order. De vraag is vaak zo groot dat ze niet eens iedereen op de launch dag het spel kunnen geven omdat er gewoon een tekort is. En dan betaal je er vaak nog extra geld voor ook...niet doen dus (n)
|
Pre-orderen.....Ik begrijp het niet. Ik doe het dan ook alleen als ik zeker weet dat er wat te halen valt, zoals bij bijvoorbeeld de special edition van Wind Waker + bonus disc. Op dat soort dingen na, doe ik er niet aan. zonde van mijn geld.
|
Ik wacht tot de game bijna in de winkels ligt. Voor een eventuele Special Edition ofzo. Heb geen haast.
|
Die wind waker special edition(overigens zeker (y) ) heb ik gewoon in de winkel gescoord, en dat zelfs de dag nadat ie uitkwam..
dus daar was pre-order ook niet voor nodig:P |
Zoals gezegd alleen als er wat aan te verdienen is in de vorm van merch bonus of Se's
|
Citaat:
|
toch knap dat ze die hype al drie games lang volhouden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
halo :(
|
nee ik pre order em niet , ik koop em gewoon als die uit kom.. lijkt me sterk dat die overal uitgekocht is dan.
|
Gaat lastig zonder 360 :')
|
Ik snap nog steeds niet waarom men zo lyrisch is over dit spel. Het is gewoon een zeer gemiddelde shooter die helemaal niets nieuws met zich meebrengt.
|
Citaat:
|
pre - orderen? nee ik wacht wel op de torr.... winkel versie
|
Ik wacht wel even... Er zal wel n SE versie komen en die is nu nog niet bestelbaar.
|
Citaat:
|
X-box heb ik niet
Halo vet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |