![]() |
Wat doet persoon die gebeft/gepijpt wordt?
Wat doe je als je vriend/vriendin je pijpt of beft? Streel je hem,
(zoenen gaat al wat moeilijker), probeer je ook iets te doen of lig je daar als een lijk stil op bed of zo? |
Ik kijk tv
|
Citaat:
|
kreun en streel haar over haar haren
|
Je pakt het hoofd en geeft het ritme aan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja als hij mn hoofd pakt vind ik het soms wel geil haha maarja ik heb vaak zoiets van ja nu ben jij maar ff onderdanig en geniet je maar ;) en bepaal ook liever het tempto, het ritme en wat ik doe, ik ben ook niet achterlijk en kan het inmiddels wel goed aanvoelen :P Niet om arrogant te doen hoor maar mn vriend en ik praten over alles wel heel open dus vandaar, echt een tip :)
Maarja wat ik ondertussen doe komt wel overeen met mn voorganger ove rhet kreunen haarstrelen :P |
Genieten :)
|
Citaat:
Zoniet, of als ik er genoeg van heb, dan trek ik hem zachtjes naar boven en begin aan iets anders (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze trek hem (man) omhoog (over vervolgens,haar kut,buik en borsten) dan komt ie dus over haar natte (net gebeft) kut heen. misschien bedoelt ie dat met ''pappie'' , lijkt me sterk dat ie er vanuit gaat dat haar vader dr elke avond voor het slapen gaan ff beft. simpel toch? of zit IK fout? |
hehe sorry verkeerd begrepen dan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat doe je... pft, alsof ik op dat moment nadenk bij wat ik aan het doen ben? |
Ff wat levelbosses knallen in House of the Death 4.
|
Dan tril ik met mijn lichaam en zucht ik diep :o
|
klaarkomen
|
Voetbal kijken en bier drinken. (y)
|
Citaat:
details..details.. ot: ligt aan hoe lang we al bezig waren ervoor, ik zal zeer verschillend reageren. maar niet geheel stilliggen natuurlijk, dat is een beetje vervelend voor diegene die daaronder zo zijn best aan het doen is, en gaat vaak ook niet. :p |
Citaat:
|
vet cool.
Maar bierdrinken is wel een pre ;). nee gewoon lief doen enzo :) |
Sarcastisch Paranoide??
|
Dan schijt ik, immers, gepijpt worden en schijten tegelijk kan en bespaart me tijd.
|
Hahahahahahahahahaa. :(
|
noeste oerwoudgeluiden maken.
|
ik:
mijn nagels in het bed zetten de dekens aan flarden scheuren in een kussen bijten af en toe stiekem naar beneden kijken :D hij: meestal gewoon lekker achterover hangen soms als ik geen elastiekje bij me heb, mijn haar in een staart houden :o |
Een stevige boswandeling maken natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe naar benden kijken, Genieten, haar zacht aanraken en half dubbelklappen als ze (voor de lol) even "zacht" bijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerste reactie:
Genieten :eek: (y) Laat je gaan (en NEE je ligt er niet als een lijk bij als hij/zij het goed doet ;) ) |
kreunen en haar strelen
|
de krant lezen
|
Sudoku's oplossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I used to write my best works while some girl was playing my penis like a trompet :cool:
|
Ik drink bier (y)
|
ze gilt :P
|
In bed liggen en hem soms over zn hoofd aaien. En genieten.
|
klaarkomen lijkt mij..
captian obvious and useless to the demise! |
Genieten :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: genieten en ontspannen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |