![]() |
de werkelijkheid (?)
De werkelijkheid (?)
Zijn het dromen uit een ver verleden, die het hier en nu laten verdwijnen. Spreek je de taal van de liefde, om de afstand naar die ander te verkleinen. Maak je het verdriet van een ander, tot het leed wat je zelf hebt meegemaakt. Of steek je een hart onder de riem, bij diegene die je zo heeft geraakt. Is de eenzaamheid een illusie, gecreëerd voor het beste resultaat. Is het plaatsvervangende woede, of is er echt iemand die je haat. Met een sprong uit de werkelijkheid, kan je jezelf een nieuwe wereld beloven. Maar ben je niet bang, dat je er zelf in gaat geloven. ------------------------------------------------------------------ Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :) |
Op het eerste gezicht vind ik het een mooi gedicht, mooi verwoord. Ik vind het ritme alleen niet altijd evn fijn...t leest niet zo makkelijk weg overal....wat betreft de inhoud: ik heb een beetje het gevoel dat het niet overal samenhangend is :confused: ...maar desondanks..toch een mooi dichie:)
Liefs, Mariamne |
Citaat:
Maar bedankt voor je reactie :) |
Ik vind het zeer moeilijk lezen, ik heb hem nu al meerdere keren gelezen, en ik heb idd ook dat gevoel dat het niet echt samenhangt. Maar het bleek dus achterliggende gedachte te zijn dus dan is het nogal logisch dat hij niet zo duidelijk is.
Je woordkeuzes en structuur zijn zeer mooi, dat maakt de onduidelijkheid goed en geeft een mooi stukje als resultaat :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |