![]() |
hoe voel jij je op sexueel gebied deel 4
omdat ik de vorige volgemaakt heb
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1400868 |
Als de Fonz na het trappen tegen een jukebox
"Eeeejj...." |
Citaat:
|
Bah, nog steeds een beetje last van een beginnende blaasontsteking. :(
|
ik heb absoluut niet te klagen
|
Citaat:
|
ik wil m nu :)
|
Ik denk dat ik als vrijgezel niet zo heel veel te klagen heb :)
|
Carepolice.
|
Ik sta al te lang droog..... :eek:
|
Volgende week!! :evil:
|
Citaat:
|
ik ben heel blij hoe we van het ene moment op het andere van erg close buddy's ineens om kunnen slaan naar sexy minnaars :D
maareh, met dit hete weer zweet ik teveel, en wordt het een beetje erge glij seks. maargoed, hij vindt dat helemaal fantastisch, dus, whatever :D |
Dat belooft nog wat voor de vakantie zelf, als alleen al het uitzoeken ervan zo gaat :D
|
Het hete weer belemmert het niet.
|
Ik vind het juist heerlijk met die warmte. Het geeft toch wel iets extra's als je zo ligt te zweten, je glijdt zo heerlijk makkelijk over elkaar. Het is net alsof je samensmelt dan, waardoor het gevoel en de sensatie alleen maar intens en groter wordt vind ik.
Gister was dan ook echt zo geil en lekker, het had wel dagen mogen duren zo :o |
great (y)
|
Citaat:
|
als het goed is zie ik hem vandaag dan eindelijk :evil: .
|
Ik hoef maar te wachten tot het zonnejte weer ondergaat. Als ik dan na het stappen met mijn vrienden nog ergens toe in staat ben hoop ik dat het lekker gaat worden.
Anders wordt het zaterdag avond op ontdekkingstocht. |
Net zo gefrustreerd als Eagle_13 :P
Ik wens je succes, maar dat zal wel lukken met al dat metaal ;) Moet zelf ook maar weer eens áan de man', dus als je nog tips hebt.....;) |
Ik voel me (y)(y):)
|
pff afelopen week was het mij echt té warm. Maar nu is het weer koeler aan het worden (y)
|
I want more. :bloos:
|
Afgelopen dinsdag was hij in A'dam met een vriend van hem en heeft toen een vibrator gekocht voor me. Als grapje zei hij.
3 keer een grapje en een hoop geilheid :D |
|
dringend nood aan seks... nog even geduld!
|
Citaat:
|
Ik voel vanalles wat je op dit gebied niet hoort te voelen. (n)
|
Citaat:
|
Ik ben een van die gozers die altijd wel wil dus ik heb altijd wel wat te klagen? :)
|
Hou 't voorlopig nog wel uit, over 'n paar daagjes echter... Feest. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zin heeft*
Maar zie vriendlief morgen pas, dus moet het nog even bewaren. En hem ondertussen alvast voorbereiden natuurlijk ;) |
Wachten tot dinsdag, als hij eindelijk (na 5 dagen :o ) weer terug komt uit Engeland... En dan nog afwachten of hij niet te moe is om er echt iets van te maken, maar goed. Zin hebben we beiden altijd wel :)
|
Als iemand zo'n nummer naar je stuurt....:o
|
Het was geweldig.
We hadden een enorme ruzie, goedgemaakt daarna gezellig wezen stappen. Met veel drank op hebben we echt de raarste, heftigste en spannendste sex gehad vergeleken met de laatste tijd! Door wat drank ga je rare dingen doen :p |
Citaat:
|
Ik heb als vrijgezel weinig te klagen :)
|
Citaat:
Maar je hoeft geen medelijden te hebben hoor! Is het jou nog gelukt? |
Het hele weekend heen en weer gerend tussen van alles. :mad: Tussendoor hadden we drie kwartier de tijd toen een taart in de oven stond, maar dat moet in het vervolg wel even relaxter.
|
Goed! (y) Blaasontsteking over en eindelijk die ontlading na een weekend weg en dus niks doen..
|
oeioeioei, gister was érrug... heet :o
|
Mjah.. Weinig.. Ongesteld.. En ik wil dan geen seks hebben. Heb hem wel gepijpt en afgetrokken afgelopen weekend, nu is t bijna over dus kan er misschien vanavond wel weer tegenaan gaan ;)
|
waarom doet het ineens steeds pijn :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |