![]() |
Wat heb jij vandaag gebruikt?
Wat voor drugs en/of alcohol hebben jullie vandaag gebruikt en hoeveel?
TS begint: ik heb nog niks gebruikt vandaag aangezien ik vanavond moet werken. Waarschijnlijk na mijn werk een of twee jointjes roken (meestal wiet, soms hash) met mn vriend en hopen op onweer, want blowen in de auto in een open veld en dan naar onweer kijken is echt top! (y) |
ik heb niks gebruikt, en zal ook wss niks gaan gebruiken, alhoewel ik kan vanavond logeren bij iemand met 1200mg mdma kristallen. goed plan :D
|
bier (Y)
|
Tot nu toe alleen net ff jointje gerookt na t werk, straks waarschijnlijk nog een, en een biertje erbij :D
|
Niks nog, zal wel blowen worden vanavond
|
Citaat:
|
Niks. Ik denk dat ik nuchter blijf tot aan de meet of zo, of tot in de vakantie (valt toch samen) tenzij er zich nog uitzonderingsgevallen voordoen.
Of tot er toevallig weer een fles sterke drank in huis verschijnt. |
bier en een stick (white widow). wel net 3 doosjes partypillen besteld bij mass.nl.
|
nicotine en zigeunersnitzel, want daar ga je hard op
|
Citaat:
|
Niets. Komt morgen wel weer, moet iemand z'n Ass candy vieren.
|
Citaat:
Vanaaf waarschijnlijk blowen en drinken, wij gaan vieren dat C'thun down is, Hij dropte Dark Edge of Insanity en Death's sing, lucky us :D |
Ik heb gisteravond uiteindelijk een Jack Herer joint en een Hindu Kush joint gerookt samen met mn vriend. En k was stoned.
|
Euh, een joint gerookt.
En verder ga ik zo ff paddo's kopen, heb ik al een tijdje niet meer gedaan.:) |
Citaat:
Wij gaan vanavond Twin Emps down proberen te krijgen denk ik... :( Ik had zoooo veel liever nog een keer Faerlina geprobeerd... Anyway, ik heb nog niets gebruikt, maar ga zo Shiva halen en Ass Candy vieren dus. Blowen. En vast ook wel wat alcohol hier en daar. |
Strax n jointje. (Y)
|
ik ga zo een hamburgertje eten denk ik, of een durrum donner, kben er nog niet helemaal over uit, of eten koken.. Of halen.. Moeilijk moeilijk moeilijk
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/rubenvanderm...er%20Kebab.jpg :D |
Citaat:
|
2 desperados 1 dommelsch(fles) 1 droge witte wijn 1 dommelsch (25 cl tap)
geen wiet net semi vrijwillig gestopt na 5 jaar dagelijks gebruik |
semi vrijwillig klinkt triest gast :)
|
Een stevige bak koffie vanochtend
|
loads of skunk mix & nina simone
|
Een joint.
|
Citaat:
Niks, ik doe al vrij lang helemaal niks meer, enkel nog wat biertjes af en toe. |
zoals mijn bovenganger al zegt, enkel wat biertjes
|
Citaat:
|
Een paar liter bier
|
Een aspirine.
|
Koffie met Liga koekjes die absoluut niet vergeten moeten worden. (Y)
|
Citaat:
|
Gister voor het eerst in 2 jaar een dagje niet geblowd.Op wat gestress en wazige dromen na gaat het goed en ik ga het volhouden (y) . Afhankelijk zijn van wiet sucks.
|
Een spliff.
|
niks nog, komt nog wel
|
Citaat:
Succes! OT: Stickie + hasj pijpje Wil er iemand mee dansen vanavond? Den Haag. sjek has abonded me for tonight :eek: :o |
Te ver weg. En ik kan niet dansen geloof ik.
Ontopic: niets, maar zo meteen nen lekkere joint (op z'n Frans uitgesproken). |
iedereen kan dansen, maar niet iedereen kan het doen op de maat XD
|
Ik heb vandaag 3 koppen koffie en 2 glazen cola light gebruikt. maar het is nog vroeg. het kunnen er zomaar 4 worden ook.
|
Citaat:
|
I could do with a guillotine...
De hele kamer vol met familie op 'visite' :( :( :( |
kei gezellig dus? :p
|
wodka
wodka wodka |
Koffie.
|
gister paddo´s voor het eerst en het was geweldig intens <3
vandaag niks. ja koffie. |
Vannacht/vandaag/gister
1e keer acid/mdma Halfje acid, N²O, likje mdma, veel jointjes :bloos: /gaar. Edit: N²O vergeten :o |
(vannacht)beetje coke, 3 joints en 4 peuken
|
nog immer niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom net uit parijs en njah ik heb me van die microdots weten te regelen ( idd de pilvorm van lsd ) en njah dat was geniaal ik zat gister in het hotel naar de finale te kijken en mijn pupillen waren nog steeds irritant groot in het anti drugs land geheten frankrijk maar dat was ook de sport van het alles geloof ik .....
en njah ik ben bij lachaise geweest op dat spul op de vroege zaterdag dus om effe een tijdbestek op te geven bij deze maar njah ik heb op dat spul dagen gehad die een minuut of 10 leken te duren zoals aldaar maar ook dagen die een jaar leken maar is dat niet zo bij de meeste trip drugs ( psychadelische ) njah denk van wel ben inmiddels thuis en om het wat af te bouwen wat aan de champagne met bier om het af te wisselen ......... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |