![]() |
Can't you see?
There is something around my brain heavy loaded wings surrounded a mind and made a clear soul, rapidly blind Like a secret endless forest, it will still remain Please take it away from me It is covering my thoughts and my feelings overgroading leaves of a magical tree are fading away who she wanna be Enlighten my heart, and hide all of my bleedings Let me be free Sorry, mijn engels is niet echt super. Ik schrijf normaal gesproken ook altijd nederlands en engels is niet mijn sterkste kant... :o.......geeft maar verbeteringetjes:D |
M'n Engels is ook niet goed genoeg om verbeteringen te geven. Maar door dit te lezen begrijp ik grotendeels wel wat er bedoeld wordt :)
Ik vind het mooi, zeker omdat je zegt dat engels niet je sterke kant is. Het is aangrijpend op de een of andere manier ( niet je engels, je gedicht he ) |
Citaat:
Liefs, M |
Excuse moi voor het uppen :o , maar nou doe ik eens mijn best iets in het engels te schrijven en dan krijg ik geen feedback ;) ....ik zou graagjes wat kritiek hebben, kank er weer wat mee he :p :D
xie |
Engels is ook niet mijn sterkste kant, maar bij jou merk je daar eigenlijk heel heel heel weinig van, zeg....
Vinnem echt mooi.... Die tussenzinnetjes maken het echt..... uhm... af... Ben het met Frida eens dat het inderdaad aangrijpend is.... (y) Goed gedaan! Liefs Kimry |
Citaat:
|
Jah zeker wel.......
Liefs Kimry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |