![]() |
Prakkert Bell
Ik ben nu bij iemand thuis en die hebben een Packerd Bell computer. Bij deze computer zit GEEN windows cd-rom. Je zou de computer moeten kunnen repareren met recovery-cd`s. Maar het probleem was nou juist dat je niet eens toegang kon krijgen tot deze cd`s.
ik heb nu dus mijn windows me cd meegenomen en hier geinstalleerd. Nu wil ik dus mijn beeldschermadapter instellen maar er zit geen diskette bij de computer met stuurprogrammas. De resolutie is nu 800*600 en is erg irritant, Het aantal kleuren is ook maar 16. Wie weet waar ik die drivers kan vinden (staan niet op de PB-site)? |
Heb je al eens gezocht naar alle topics op dit forum over problemen met drivers met packard bell computers? Slechts een paar problemen konden hier worden opgelost door de drivers te downloaden van de pb site. De rest kon geen drivers meer krijgen (dat is tenminste niet gepost). Misschien moet je ze gewoon e-mailen of bellen en ze verrotschelden? :D
|
Nieuwe Recovery CD's kopen.
€40,- bij PB. (telefonisch) |
Ik heb zelf ook Packard Bell jammer genoeg wel, maar ik heb er een rode diskette bijgekregen, daarmee kan je je pc in je beginstatus zetten zoals je hem hebt gekregen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb n keer bij mensen thuisgezeten die dus ook zo'n leuke CD hadden die zei dat de harde schijf gelockt was voor schrijven, terwijl ik gewoon met een bootflop naar ms-dos had gestart :) edit: CD-rom boot werkte niet |
Kast openmaken, kijken wat voor videokaart erin zit, drivers downloaden van de fabrikant, en klaar is Kees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |