![]() |
Digitale Camera
Aangezien hier veel mensen zitten die verstand hebben van goeie digitale camera's, leek het me slim hier tips te vragen voor het kopen van een nieuwe.
Mijn oude camera is stuk gegaan, en ik zoek nu één van maximaal €300. Ik wil graag mooie scherpe foto's kunnen maken, en dat ik ook bewegende dingen mooi kan vastleggen (de tijd tussen het drukken op de knop, en het maken van de foto moet dus erg kort zijn). Heeft iemand misschien een tip voor me? Ik zat zelf te denken aan de Nikon Coolpix 7600 of de Kodak V530. |
Je nickname doet je dan niet echt recht he.
Sorry voor de nutteloze reactie. |
Als je ong. 50 euro boven je budget gaat kun je een Canon Powershot S2 IS kopen, 12x zoom met stabilisatie, 5 megapixel, lekker lichtsterk objectief en een fijne, snelle interface. En natuurlijk superfoto's.
|
Ik heb met een aanbieding de Sony Cybershot DSC W-30 voor 200 euro gekocht, met 6 megapixel, veel zoom en hele goeie macro functie. Die heeft ook een accu, dat gaat echt super veel langer mee dan van die oplaadbare batterijen, echt heel relaxt voor als je gewoon makkelijk scherpe foto's wilt krijgen.
oh, en hij ziet er ook nog eens heel sexy uit. |
Citaat:
niet dat ik die heb (een vriendin wel), ik heb een oudere powershot versie en ik ben er bijzonder tevreden mee. |
Panasonic is enorm snel en heeft stabilisatie in al hun camera's.
|
Citaat:
|
Bedankt voor alle tips.
@Vanilia: Mijn naam is van een liedje van The Strokes. Ik denk toch ook niet dat jij een expert bent in Vanille-milkshakes ofzo? |
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
de canon powershot a620 of a610 zitten ook net onder de 300 euro. het schijnen best goede camera's te zijn waar je erg veel handmatig kunt instellen. dus expirimenteren kun je heel goed met die camera.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |